AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Har det mye å si for utseende? Ser menn uten hår bra ut vanligvis? Ville du som mann brukt parykk/hårsystem? (Hvis du som kvinne tenker at du var mann) Hva med mikropigmentering kombinert med skallethet? Anonymkode: 19533...561 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Hvis jeg var mann, og begynte å bli skallet, så hadde jeg barbert av meg alt håret. Det viktigste for kvinner er at mannen har selvtillit, alt annet kommer i andre rekke. Anonymkode: ca7df...bcb 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden Jeg tenker "han har ikke hår", hvis jeg i det hele tatt en gang tenker på det. Egentlig bare registrerer jeg at det er slik han er, og ferdig med det. Det har ikke noe å si for utseendet eller tiltrekning for min del! Og nei, om jeg var mann ville jeg absolutt ikke brukt parykk eller lignende. Anonymkode: 45340...ba6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har det mye å si for utseende? Ser menn uten hår bra ut vanligvis? Ville du som mann brukt parykk/hårsystem? (Hvis du som kvinne tenker at du var mann) Hva med mikropigmentering kombinert med skallethet? Anonymkode: 19533...561 Dei fleste menn ser barske ut utan hår! Anonymkode: 28e95...d21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden De er som de er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis jeg var mann, og begynte å bli skallet, så hadde jeg barbert av meg alt håret. Det viktigste for kvinner er at mannen har selvtillit, alt annet kommer i andre rekke. Anonymkode: ca7df...bcb Godt å høre. Jeg mister i ung alder og synes det er rett og slett jævlig. Selv om det i det store bildet er en "filleting". Men jeg tror virkelig ikke jeg kler å være skallet og vurderer seriøst hårsystem som frisøren setter på. Hadde jeg vært 40 hadde jeg godtatt det men jeg er bare 25. Anonymkode: 19533...561 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Del Skrevet 19 timer siden Jeg tenker ikke over det i det hele tatt. Er nettopp blitt kjent med nye mennesker på ny arbeidsplass og når du sier det så shaver han ene hodet, men jeg har blitt kjent med personen uten å vurdere håret. Mannen min er snau også om det skulle ha noe å si. Og uansett om en mann er pen eller ikke. Det er sjarmen som tiltrekker meg😍😍😍 Anonymkode: c8efe...45a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 19 timer siden #8 Del Skrevet 19 timer siden Menn uten hår på hodet har ingen reell nytteverdi for det norske samfunn. Vi burde avlive alle, kverne dem opp og bruke dem som gjødsel til matplanter. Da får vi økt selvforsyningsgraden og vi menn uten hår gjør endelig nytte for seg. Men sånn helt alvorlig tenker jeg ikke over om andre menn har hår på hodet eller ikke. Stort sett er det en ikke-sak for min del. Om jeg begynner å miste håret klipper jeg det helt vekk. Dette er vel den eneste tanken jeg har om hår. En av studievennene mine flytta fra byen og da vi møttes etter 10 års tid hadde han mistet håret. Jeg tenkte på det i ca 30 sekunder før vi skravlet i vei om gamle dager og felles kjente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 19 timer siden #9 Del Skrevet 19 timer siden Jeg har barbert hodet over halve livet, og Det er mange kvinner som liker det. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Godt å høre. Jeg mister i ung alder og synes det er rett og slett jævlig. Selv om det i det store bildet er en "filleting". Men jeg tror virkelig ikke jeg kler å være skallet og vurderer seriøst hårsystem som frisøren setter på. Hadde jeg vært 40 hadde jeg godtatt det men jeg er bare 25. Anonymkode: 19533...561 Det er bare å prøve. Du vet ikke om du kler det før du har prøvd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Del Skrevet 19 timer siden Jeg tenkt ingenting. Jeg vet at når hår forsvinner så endres utseende. Jeg er mer opptatt av hvem du er og at jeg liker det jeg ser. Et ansikt er mer enn håret på hodet. Anonymkode: 1d936...d47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #11 Del Skrevet 19 timer siden Jeg tenker ikke over det. Han jeg er sammen med nå er skallet. Og det var jeg som sjekket ham opp på byen. Anonymkode: ac1db...908 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #12 Del Skrevet 19 timer siden Jeg fikk selvtillit av å begynne å shave, innså plutselig at dette burde jeg begynt med 15 år tidligere istedenfor å se ut som en fjott på hue.. Har shava i 10 år og aldri sett meg tilbake 😎 M51 Anonymkode: a7dd7...ee3 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønixa Skrevet 18 timer siden #13 Del Skrevet 18 timer siden Syns mange kler det godt! Og er veldig mandig= tøfft 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 17 timer siden #14 Del Skrevet 17 timer siden Der har lite å si for om jeg synes mannen er flott eller ikke, men anbefaler ikke min manns fremgangsmåte da han bestemte seg for å rake av håret, fordi han begynte å føle på at det var blitt tynnere. Han sa ikke et ord, bare gikk ut som en pen og velfrisert mann og kom hjem som "gangster". Jeg følte det slik når jeg ikke hadde fått den minste mulighet til å være forberedt, og det tok litt tid å synes det var ok. Dette forøvrig av mann som absolutt blander seg inn i hvordan jeg klipper meg, med største selvfølge. 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har det mye å si for utseende? Ser menn uten hår bra ut vanligvis? Ville du som mann brukt parykk/hårsystem? (Hvis du som kvinne tenker at du var mann) Hva med mikropigmentering kombinert med skallethet? Anonymkode: 19533...561 Jeg har lite hår på hodet og jeg fjerner da alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg tenker "han har ikke hår", hvis jeg i det hele tatt en gang tenker på det. Egentlig bare registrerer jeg at det er slik han er, og ferdig med det. Anonymkode: 45340...ba6 Det ville jeg også skrive. Men jeg foretrekker at han "prøver å ha hår" så lenge det går, aldri likt trenden å bli frivillig skinhead. Bedre å la det lille man har igjen av hår få bli der, men det er en smakssak så klart. Hentesveis er jo heller ikke så lekkert. Anonymkode: 1bc33...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Det har ingenting å si for min del. Når det kommer til menns hår, er det bare én ting jeg ikke liker - menn med langt hår som er tynt/slitt/ustelt. Alt annet er helt fint og underordna. Parykk og lignende løsninger synes jeg derimot vitner om dårlig selvtillit. Tror de aller fleste damer velger skalla mann over mann med parykk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden Uanonym bruker skrev (Akkurat nå): Det har ingenting å si for min del. Når det kommer til menns hår, er det bare én ting jeg ikke liker - menn med langt hår som er tynt/slitt/ustelt. Alt annet er helt fint og underordna. Parykk og lignende løsninger synes jeg derimot vitner om dårlig selvtillit. Tror de aller fleste damer velger skalla mann over mann med parykk. Hvis man er homo da 😂 ts Anonymkode: 19533...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden Tenker ikke på det. Det er mange flotte menn uten hår. Det er jo samme mannen med eller uten. Ikke prøv å skjule det med hentesveis. Det er bare nei, nei. Anonymkode: befaf...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Mitt livs store kjærlighet og far til mine barn hadde ikke hår. Han var superkjekk, og jeg var ikke den eneste som syntes det. Anonymkode: 86b52...587 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå