Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en altoppslukende jobb de siste seks årene.  Nå har jeg et kronisk sykt barn og har lyst å ta privatlivet tilbake igjen. Det har ingen hensikt å overprestere i jobben min, jeg får uansett lavest lønn og blir forbigått av andre ansatte som er bedre venner med lederen. Bittert å erkjenne. Jeg vil uansett snu, og fokusere på barna mine, livet mitt og fritiden min. Skal selvsagt gjøre det jeg må på jobb, men heller ikke mer.  Dere som har klart dette, hva gjorde dere?

Anonymkode: e1e57...554

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For en sterk beslutning – barna dine er heldige som har deg! Jeg kjenner meg så godt igjen; jeg hadde også en sånn jobb som slukte alt, der sjefen alltid overså meg uansett hvor hardt jeg sto på. Da sønnen min fikk en kronisk diagnose (astma og allergier), sa det stopp. Jeg begynte å droppe alt ekstra på jobb – ingen overtid, ingen "frivillige" oppgaver – og fokuserte på oss hjemme i stedet. I starten var det uvant, men nå? Herregud, det er som et nytt liv! Vi har faste filmkvelder med barna, lager middag sammen, og jeg har til og med begynt å male igjen, noe jeg ikke har hatt tid til på årevis. Jobben får det de betaler for, ikke mer, og jeg har aldri angret. Du kommer til å klare dette så bra – sett de grensene, vær stolt av valget ditt, og nyt hvert sekund med barna dine. Dette blir starten på noe fantastisk for deg! Lykke til, du er rå!

Anonymkode: e1456...eb2

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...