Gå til innhold

Altfor mange kjekke menn på jobb, hvordan ikke bli blendet og glemme mitt mål?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg begynte i en ny midlertidig jobb før jul, og skal egentlig jobbe med noe helt annet når studiene er over til neste år. Men så blir jeg så fort knyttet til folk og steder, og kjenner allerede nå en slags kjærlighetssorg over å ikke skulle være en del av arbeidsplassen til neste år. Fått gode kollegaer og nye venner. Verst av alt, og ja det er jo litt komisk, er at det er så utrolig mange kjekke menn her. Jeg gleder meg til å gå på jobb fordi jeg alltid har noen å crushe på, drømmer meg bort hver dag. Sitter og gleder meg til sommerfester og julebord. Men jeg må jo videre i livet, jeg tar en utdannelse for å jobbe med noe konkret, og denne jobben jeg er i nå er virkelig ikke noe for gamle damer som jeg en dag forhåpentligvis også skal bli. Andre som har liknende problemer? Før jeg fikk jobben ble jeg så lei meg når jeg fikk avslag på søknadene mine, men nå sitter jeg og håper på avslag så jeg kan fortsette her, og det er jo ikke helt riktig fokus. Jeg har gått fra å føle meg helt aseksuell til å bli helt klin kokos mannegal. 

Anonymkode: 3ebb2...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis du er litt betatt av alle, er du forelska i ingen, og alt går over av seg selv.

Anonymkode: 2ff4f...503

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok, du har en hormontopp akkurat nå. Har vært der, så kjenner til det. Det går over.

Hva har du faktisk lyst til på kort og lang sikt? Du lever ditt liv, hvordan er det best å leve? Du er ikke låst til en plan hvis du faktisk ønsker å endre den. Finn ut hva du egentlig vil, så blir det lettere.

Anonymkode: be72f...d0a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...