AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Dater en mann, og noen ganger hører jeg ikke noe fra han. Vi skulle liksom møtes ikveld, og klokken er snart halv 11, er ikke det merkelig å ikke gi seg noe lyd? Han kan jo bare si nei…. Anonymkode: 40708...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Er du sikker på at dere dater? Har dere snakka om hva dere er ute etter? Anonymkode: d0cc3...565 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du sikker på at dere dater? Har dere snakka om hva dere er ute etter? Anonymkode: d0cc3...565 Altså jeg trodde det men… kanskje det er for sent å ta det opp nå? Har fått intrykket han liker meg men.. Anonymkode: 40708...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden Da er han nok ikke så interessert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Altså jeg trodde det men… kanskje det er for sent å ta det opp nå? Har fått intrykket han liker meg men.. Anonymkode: 40708...007 Så dere har ikke snakka om det? Anonymkode: d0cc3...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 19 timer siden #6 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dater en mann, og noen ganger hører jeg ikke noe fra han. Vi skulle liksom møtes ikveld, og klokken er snart halv 11, er ikke det merkelig å ikke gi seg noe lyd? Han kan jo bare si nei…. Anonymkode: 40708...007 Høres ut som en konfliksky mann dette.. Eller "mann" 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Del Skrevet 19 timer siden Vanskelig å synse noe som helst med så lite info. Hva var egentlig avtalen for kvelden? Skulle han komme til deg, eller var det bare en løs avtale om å treffes i kveld? Har du gitt lyd fra deg, eller bare ventet på at han skal gi lyd fra seg? Anonymkode: a0bb7...a30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Del Skrevet 19 timer siden Han liker deg ikke. Bare ghost han. Er for ditt eget beste. Anonymkode: 68bd0...5e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden Hva hadde dere avtalt å gjøre ? Hadde dere avtalt tidspunkt? Har du sendt melding til han? Anonymkode: f7015...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han liker deg ikke. Bare ghost han. Er for ditt eget beste. Anonymkode: 68bd0...5e6 Ikke ghost. Det er en uting. Men ellers er jeg enig i at han ikke virker spesielt interessert. Det er nok like greit å komme seg videre.- Anonymkode: 5245d...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vanskelig å synse noe som helst med så lite info. Hva var egentlig avtalen for kvelden? Skulle han komme til deg, eller var det bare en løs avtale om å treffes i kveld? Har du gitt lyd fra deg, eller bare ventet på at han skal gi lyd fra seg? Anonymkode: a0bb7...a30 Jeg spurte om vi kanskje skulle finne på noe og han sier vi kan gjøre det. Han skulle si ifra fordi han skulle noe sent også, klokken nærmer seg 11 hører ingenting, han er aktiv da, fremdeles ikke hørt noe så har ikke gitt et eneste pip fra meg heller … sist var han sliten .. samme igjen men kanskje ikke tørr å si noe? Anonymkode: 40708...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg spurte om vi kanskje skulle finne på noe og han sier vi kan gjøre det. Han skulle si ifra fordi han skulle noe sent også, klokken nærmer seg 11 hører ingenting, han er aktiv da, fremdeles ikke hørt noe så har ikke gitt et eneste pip fra meg heller … sist var han sliten .. samme igjen men kanskje ikke tørr å si noe? Anonymkode: 40708...007 Uansett hva det er så er det veldig dårlig gjort å ikke engang sende en melding og si at det ikke blir noe av så du slipper og sitte å vente. Men han virker ikke veldig interessert, en mann som er interessert dropper ikke avtaler på den måten. Anonymkode: d0cc3...565 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden Hvor mange dates har dere vært på? Noen ganger snakker folk med flere enn en, noen gar også på dates med flere. Da vil den oppførselen du ser her være «vanlig» - de lager løse avtaler «kanskje finne på noe en dag?» En jeg skrev med på app var litt sånn at han forsvant (var tidlig i dialogen) og då forklarte han ærlig at jeg «kommer tilbake til deg etter hvert» som om han hadde et køsystem 😁 Anonymkode: 5e7f5...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mange dates har dere vært på? Noen ganger snakker folk med flere enn en, noen gar også på dates med flere. Da vil den oppførselen du ser her være «vanlig» - de lager løse avtaler «kanskje finne på noe en dag?» En jeg skrev med på app var litt sånn at han forsvant (var tidlig i dialogen) og då forklarte han ærlig at jeg «kommer tilbake til deg etter hvert» som om han hadde et køsystem 😁 Anonymkode: 5e7f5...c0b 6-7 eller noe.. ikke sant. Da hadde jeg droppet han tverdt 🤣 Anonymkode: 40708...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Sikkert hatt sex med ei anna den dagen..... Anonymkode: ff092...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Sikkert hatt sex med ei anna den dagen..... Anonymkode: ff092...e6b Tror ikke det heller men tror kanskje han chatter med en annen… Anonymkode: 40708...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå