AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Jeg er fwb med en mann. I går traff vi hverandre og var intime. Vi har snakket litt om ekser før, men vare sånn hvor mange forhold vi har vært i. Plutselig begynner han å snakke om eksen sin og sier at han har litt kjærlighetssorg og at dette kommer i bølger. Han nevnte også at hun (eksen) har fått en ny kjæreste og at de to fortsatt har kontakt. Hva er poenget med å fortelle om det? Fortalt også andre ting. Jeg har vært ganske tydelig på at vi kun har en intim relasjon. Det ble en litt dypere samtale. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: a0d04...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er fwb med en mann. I går traff vi hverandre og var intime. Vi har snakket litt om ekser før, men vare sånn hvor mange forhold vi har vært i. Plutselig begynner han å snakke om eksen sin og sier at han har litt kjærlighetssorg og at dette kommer i bølger. Han nevnte også at hun (eksen) har fått en ny kjæreste og at de to fortsatt har kontakt. Hva er poenget med å fortelle om det? Fortalt også andre ting. Jeg har vært ganske tydelig på at vi kun har en intim relasjon. Det ble en litt dypere samtale. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: a0d04...339 Vel, hva vil du gjøre? Dere er friends with benefits, så tydeligvis ikke i et fremtidsrettet forhold med sikte om å tilbringe livet sammen, eller? Hvis du ikke ønsker dype samtaler så sier du ifra at du ikke ønsker å ha dypere samtaler. Sett grensene dine. Anonymkode: 4cb4a...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden Fwb må være slitsomt, du må finne noen du kan ha sex med uten å bli glad i dem. Nå er ikke sexrobotene så langt unna, de kommer nok til å slå ann hos flere enn avviste mannfolk. Anonymkode: 4b234...d65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Hva du skal gjøre? Dere er jo bare.fwb, så du får ikke gjort så mye. Anonymkode: b5452...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva du skal gjøre? Dere er jo bare.fwb, så du får ikke gjort så mye. Anonymkode: b5452...c13 Annet enn å avslutte hvis du ikke liker det. Anonymkode: b5452...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Del Skrevet 20 timer siden Sa han hvorfor det ble slutt? Har han barn med henne? Hvorfor dumper du han ikke bare, han er ikke keen på deg!! Anonymkode: 3d7b5...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sa han hvorfor det ble slutt? Har han barn med henne? Hvorfor dumper du han ikke bare, han er ikke keen på deg!! Anonymkode: 3d7b5...d41 Han har ikke barn med henne. Men ønsker seg egne biologiske barn. Noe av grunnen til at det ble slutt. Anonymkode: a0d04...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #8 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Sa han hvorfor det ble slutt? Har han barn med henne? Hvorfor dumper du han ikke bare, han er ikke keen på deg!! Anonymkode: 3d7b5...d41 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Han har ikke barn med henne. Men ønsker seg egne biologiske barn. Noe av grunnen til at det ble slutt. Anonymkode: a0d04...339 Er disse detaljene viktige da? Du sier jo at du kun er interessert i intim relasjon med han. Forstår ikke helt hva som er vanskelig, du må jo bare fortelle han hva du ønsker og ikke ønsker. Anonymkode: 4cb4a...d87 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Ser ikke helt problemet Anonymkode: 9ae08...36f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Venner snakker ofte om eksene sine. Det er helt normalt. Hvis du ikke vil snakke om et bestemt tema, er det bare å si fra, og snakke om noe annet? Anonymkode: f224a...368 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå