Gå til innhold

Planlagt keisersnitt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre. Har hatt en vaginal fødsel som gikk ganske greit, men mye angst som gjorde at jeg nå bruker cipralex i etterkant av utløst helseangst etter fødsel (dette er 2 år siden) vi har lyst på en til, men etter angstanfall og 14 dager med risting, ingen søvn og masse legebesøk og medisin så gruer jeg meg veldig. Jeg takler ikke egentlig og ikke vite hvordan en fødsel evt blir. Samtidig som jeg har helseangst og er redd for operasjoner osv. Hva tenker dere, å har dere hatt planlagt keisersnitt?

Anonymkode: 38913...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjære deg, pust litt inn og ut og ikke forhast deg. Det viktigste for deg nå høres det ut som er å jobbe med angsten din. Det er fult mulig å bli frisk, tilnærmet frisk og deretter få mange barn. Jeg er sikker på at du er en flink mamma, men husk at du også er en menneske som også skal leve og ha overskudd til å være mamma.  Angsten prøver å fortelle deg noe, den er urasjonell ja, men ber deg om å bearbeide noe. Når du har fått bearbeidet kommer det ikke å være noe problem med keisersnitt eller vagnial fødsel( selvfølgelig er det normalt å være litt redd uansett). Angsten lurer deg også til å tro at du må gjøre dette nå. Gjør deg selv en tjeneste å gi deg et år. Et år til å dypdykke ned i deg, et år til å få landet angsten. Anbefaler clair weeks sine bøker og boken anxiety rx. Lykke til og ønsker deg alt det beste! 

Anonymkode: e4d0b...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville absolutt oppsøkt hjelp for angsten først. 

Anonymkode: 5d9c4...336

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...