AnonymBruker Skrevet 2. mars #1 Del Skrevet 2. mars Jeg har blitt trakassert og diskriminert av min egen sjef. Jeg er som følge av dette blitt sykemeldt av fastlegen med beskjed om «du skal ikke tilbake til denne jobben». Noen som har opplevd liknende situasjon? I så fall, hva? Hvordan endte utfallet? Jeg har blitt anbefalt å anmelde.. men jeg kjenner på både skam og håpløshet. Hva kan utfall av å anmelde være? I tillegg til følelsen av «kanskje jeg har gitt feil inntrykk om at jeg tåler det» og «kanskje de tror jeg er med på denne spøken?» Jeg får høre at jeg unnskylder denne oppførselen.. og innerst inne vet jeg jo at de har rett. Jeg burde ikke føle på dette her, men det er vanskelig… Dette er tross alt øverste leder i en bedrift, som selv danner HR-avdeling og er eier. Anonymkode: 840d2...da3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #2 Del Skrevet 3. mars Jeg ville kommet meg unna og ikke anmeldt. Du kan ikke endre dette, tilsier det meste av mobbeforsking. En anmeldelse tar tid du kan bruke på å nyte livet ditt, søke andre attraktive jobber etc. Ikke si opp før du har fast fisk med en annen stilling. Du straffer lederen mye mer ved å ruinere ryktet til lederen og firmaet. Firmaer er avhengig av et godt rykte, og du står fritt til å dele alle dine erfaringer til så mange du ønsker uten at det kan spores tilbake til deg. Så vær ærlig og oppriktig, men sørg for å dele. Anonymkode: 07572...219 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå