tankebobla Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden (endret) Jeg måtte omformulere spørsmålet mitt da jeg innså at jeg nok ordla meg feil. Jeg lurer på om hvor langt tide det tar for en hodepine etter å ha kuttet ut sukker . Men jeg har nå i 3 uker kuttet ut sukker i form av tilsatt utgave. men jeg har hodepine på 3 uka, trodde det skulle gi seg. Jeg drikker nok så det er ikke derfor. Noen som vet hvor langt tid det skal ta? Endret 13 timer siden av tankebobla Ble litt feil ordlagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Har du kuttet ut kaffe samtidig fordi du bare kan drikke den med sukker i, eller brus som cola eller pepsi? Kan være koffein-hodepine? Anonymkode: 5faab...c37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden tankebobla skrev (1 minutt siden): Jeg har i de 2 siste årene lagt på meg, nå er det snakk om 25 kg som skal av. Jeg er en sjokoman og søtsak person. Jeg trener mye og går enda mer men kroppen vil visst at jeg skal ha de 25 kg, men det vi ikke jeg. Men jeg har nå i 3 uker kuttet ut sukker i form av tilsatt utgave. men jeg har hodepine på 3 uka, trodde det skulle gi seg. Jeg drikker nok så det er ikke derfor. Noen som vet hvor langt tid det skal ta? Veldig forskjellig. Er nok ikke bare sukker du bør kutt ut. Det er lov å kose seg i blandt, viktig for å få opp og ned igjen forbrenningen. Etter en stund på samme inntak stilner det og du kan gå opp igjen. Feks lørdagskos, og fasting kan være lurt! Ikke veldig mye karbo! Men heller ikke lavkarbo da det ikke er sunt i lengden for hjerte og blodårer!(tenker da spesielt på den sleng i deg masse bacon hver dag osv lavkarbo)! Du må innta mindre enn du bruker av fysisk aktivitet. Medisiner,hormoner,overgangsalder og annet kan også spille inn! Gikk i lang tid med hardtrening og spiste sunt og lite og gikk opp 3kg.. Men hormonpreparat som jeg sluttet med(la på med 30kg med det) raste kg..endelig! Anonymkode: 93e07...77b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Og om du er vant til å drikke kaffe og kutter det ut kan du få hodepine. Kanskje du spiser/drikker for lite i forhold til hva din kropp trenger og? Anonymkode: 93e07...77b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tankebobla Skrevet 13 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og om du er vant til å drikke kaffe og kutter det ut kan du få hodepine. Kanskje du spiser/drikker for lite i forhold til hva din kropp trenger og? Anonymkode: 93e07...77b Jeg liker ikke drikke med koffein i, brus drikker jeg ikke, og jeg spiser regelmessig og bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tankebobla Skrevet 13 timer siden Forfatter #6 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Veldig forskjellig. Er nok ikke bare sukker du bør kutt ut. Jeg spiser ikke hvetemel, ikke brød, tror det er sikkert 20 år siden jeg spiste brød, pasta spiser jeg lite, spiser mat laget fra bunnen av, Det er lov å kose seg i blandt, viktig for å få opp og ned igjen forbrenningen. For meg er det kos å spise frukt og grønt men jeg har som sagt et enormt søtsug etter sjokkis og smågodt. Etter en stund på samme inntak stilner det og du kan gå opp igjen. Feks lørdagskos, og fasting kan være lurt! Ikke veldig mye karbo! Men heller ikke lavkarbo da det ikke er sunt i lengden for hjerte og blodårer!(tenker da spesielt på den sleng i deg masse bacon hver dag osv lavkarbo)! Bacon er ikke et problem her i huset, spiser svært lite animaliske produkter, da er det i så fall fisk. Du må innta mindre enn du bruker av fysisk aktivitet. Jeg ligger på rundt 1400 kalorier, og jeg starter morgen med 1- 2 times tur i terreng med hund, da er det ikke bare loffetur men tur, så er det ny tur på rundt 2- 2,5 time med hund når det er lunsj, og en god tur litt senere på kvelden, rundt 1 time, jeg jogger og jeg trenger styrke , kondisjon, ja jeg trener variert og godt så det er ikke der det ligger, men hos meg er det et store utfordringer å gå på butikken og ikke ta med seg den sjokoladen eller det snopet. Medisiner,hormoner,overgangsalder og annet kan også spille inn! Gikk i lang tid med hardtrening og spiste sunt og lite og gikk opp 3kg.. Men hormonpreparat som jeg sluttet med(la på med 30kg med det) raste kg..endelig! Jeg har ikke problemer med å få vekk kg etter hvert og jeg innser at jeg nok burde utelatt de kg og omformulert meg annerledes, så skal inn å endre dette. Det jeg som sagt er på jakt etter er hvor lang tid det tar før kroppen er vekk med hodepine og sukker behovet Anonymkode: 93e07...77b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tankebobla Skrevet 13 timer siden Forfatter #7 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har du kuttet ut kaffe samtidig fordi du bare kan drikke den med sukker i, eller brus som cola eller pepsi? Kan være koffein-hodepine? Anonymkode: 5faab...c37 Jeg liker ikke drikke med koffein i, ( drikker bare grønn te) brus drikker jeg ikke, og jeg spiser regelmessig og bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Hodepine kan være symptom på høyt blodtrykk. Anonymkode: 8a4da...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tankebobla Skrevet 13 timer siden Forfatter #9 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hodepine kan være symptom på høyt blodtrykk. Anonymkode: 8a4da...3fa Blodtrykket mitt har vært stabilt lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Del Skrevet 13 timer siden tankebobla skrev (3 minutter siden): Blodtrykket mitt har vært stabilt lenge. Får du i deg nok salt? Anonymkode: 8a4da...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tankebobla Skrevet 13 timer siden Forfatter #11 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Får du i deg nok salt? Anonymkode: 8a4da...3fa Ja da det gjør jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå