AnonymBruker Skrevet 2. mars #1 Del Skrevet 2. mars Hei. Jeg er veldig nysgjerrig på livet etter døden, og savner veldig de jeg har mistet. Er det noen som har erfaring med å kontakte de døde via medium? Har vurdert Adele Leyha, men jeg er utrolig skeptisk til slikt. Har selv opplevd mye rart gjennom oppveksten min, som for eksempel vardøger, kald hånd på ryggen uten at det var noen i rommet. Har også vurdert ouija brett, men det er vell ikke noe man skal tulle med. Anonymkode: ecb60...cdf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 2. mars #2 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei. Jeg er veldig nysgjerrig på livet etter døden, og savner veldig de jeg har mistet. Er det noen som har erfaring med å kontakte de døde via medium? Har vurdert Adele Leyha, men jeg er utrolig skeptisk til slikt. Har selv opplevd mye rart gjennom oppveksten min, som for eksempel vardøger, kald hånd på ryggen uten at det var noen i rommet. Har også vurdert ouija brett, men det er vell ikke noe man skal tulle med. Anonymkode: ecb60...cdf Man tuller ikke med noe som har noe med døden å gjøre. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #3 Del Skrevet 2. mars Det er ikke mulig, er i alle fall ingen som til dags dato har bevist at de kan kontakte døde. Om du skal benytte deg av personer som påstår at de har slike evner så må du i hvertfall ikke finne på å betale for det, slike personer er ingenting annet enn svindlere som utnytter sårbare mennesker i vanskelige situasjoner. Anonymkode: 571a8...825 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 2. mars #4 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke mulig, er i alle fall ingen som til dags dato har bevist at de kan kontakte døde. Om du skal benytte deg av personer som påstår at de har slike evner så må du i hvertfall ikke finne på å betale for det, slike personer er ingenting annet enn svindlere som utnytter sårbare mennesker i vanskelige situasjoner. Anonymkode: 571a8...825 Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #5 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 20.19): Hei. Jeg er veldig nysgjerrig på livet etter døden, og savner veldig de jeg har mistet. Er det noen som har erfaring med å kontakte de døde via medium? Har vurdert Adele Leyha, men jeg er utrolig skeptisk til slikt. Har selv opplevd mye rart gjennom oppveksten min, som for eksempel vardøger, kald hånd på ryggen uten at det var noen i rommet. Har også vurdert ouija brett, men det er vell ikke noe man skal tulle med. Anonymkode: ecb60...cdf Man skal ikke leke med sånt. Ja det finnes medium som kan hjelpe sjeler over på den andre siden. Men å få et medium til å forstyrre en avdød som har gått videre er tull. Man skal ikke mane frem ånder som har gått videre. Anonymkode: 41f3f...6c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #6 Del Skrevet 5. mars Du skriver at du er "utrolig skeptisk" men samtidig skriver du jo om at du er helt oppslukt inni dette, og tror på det ene og det andre. Du er ikke skeptisk for fem øre, men ser ut til å være en lettlurt tosk som svindlere vil lure penger ut av. Døde folk er døde folk. Vi kan aldri kommunisere med noen som er død. De er forsvunnet for godt. Anonymkode: 2028d...dc0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #7 Del Skrevet 5. mars Kjære ts. Jeg er medium og er i kontakt med åndeverden. Jeg er riktignok ganske fersk i min trening, men at det er fullt mulig å kontakte åndeverden er jeg ikke det minste i tvil om. Er i et spirituelt miljø og kjenner flere andre medium. Har både fått og gitt kanaliseringer og hver gang er like unik og «magisk» Det andre her sier om å forstyrre avdøde sjeler etc er selvfølgelig bare tull. Åndeverden er god og de ønsker å hjelpe oss som er i det fysiske liv. Ved kontakt med åndeverden sender de den ånden som er riktig der og da. Det betyr at det ikke alltid kan være garanti for at du får kontakt med en bestemt ånd, men det vil alltid komme en ånd du kjente i livet. Ber du f.end om bestemor kan det være at du likevel får onkel - fordi det var onkel åndeverden anså som relevant til deg på det tidspunktet kanaliseringen ble gjort. Vil anbefale at du søker opp sertifiserte medium og tar kontakt via seriøse spirituelle aktører. Det koster, men kvalitet koster på alle andre områder også. 800-nummere er ofte ymse. Anonymkode: d74c1...635 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 7. mars #8 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (På 5.3.2025 den 12.44): Det andre her sier om å forstyrre avdøde sjeler etc er selvfølgelig bare tull. Åndeverden er god og de ønsker å hjelpe oss som er i det fysiske liv. Anonymkode: d74c1...635 Så det finnes ingen onde ånder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 8. mars #9 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 20.19): Hei. Jeg er veldig nysgjerrig på livet etter døden, og savner veldig de jeg har mistet. Er det noen som har erfaring med å kontakte de døde via medium? Har vurdert Adele Leyha, men jeg er utrolig skeptisk til slikt. Har selv opplevd mye rart gjennom oppveksten min, som for eksempel vardøger, kald hånd på ryggen uten at det var noen i rommet. Har også vurdert ouija brett, men det er vell ikke noe man skal tulle med. Anonymkode: ecb60...cdf Hold deg unna slikt. Da bibelen advarer mot det. Det gjør den fordi Jesus elsker deg, og vil deg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #10 Del Skrevet 8. mars debatant skrev (7 minutter siden): Hold deg unna slikt. Da bibelen advarer mot det. Det gjør den fordi Jesus elsker deg, og vil deg godt. Hvordan vet du hva i Bibelen som fortsatt gjelder etter tusenvis av år? Fortsatt ok å steine folk? Anonymkode: 828ee...98a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #11 Del Skrevet 8. mars Bare tull og bortkasta penger. Anonymkode: 828ee...98a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåsippa Skrevet 8. mars #12 Del Skrevet 8. mars Ei venninne "lurte" meg med på Lisa Williams for mange år siden. Makan til tull og fjas 😮💨 Så til de grader cold reading vettu! Alle de gangene hun ikke traff på sine beskrivelser av avdøde, så var det "nevermind" og rett på nytt forsøk. Selv blind høne finner korn. Så du programmet med Andreas Wahl? Der han allierte seg med noen som snart skulle dø ved å skrive et kodeord. Absolutt INGEN såkalte medium klarte å formidle hva den avdøde hadde skrevet. Ikke i nærheten en gang! Bruk heller pengene dine på å pynte grava med blomster, tenn et lys og tenk gode tanker om den avdøde. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #13 Del Skrevet 8. mars Jeg oppsøkte en tarotleser da en person veldig nær meg hadde gått bort. Alt jeg sa var at jeg ville prøve å få kontakt. Ikke bare fikk hun kontakt men hun kunne gi en beskjed om noe som kun den avdøde og jeg visste om. Noen har evner. Anonymkode: 46c98...bdc 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #14 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 20.19): Hei. Jeg er veldig nysgjerrig på livet etter døden, og savner veldig de jeg har mistet. Er det noen som har erfaring med å kontakte de døde via medium? Har vurdert Adele Leyha, men jeg er utrolig skeptisk til slikt. Har selv opplevd mye rart gjennom oppveksten min, som for eksempel vardøger, kald hånd på ryggen uten at det var noen i rommet. Har også vurdert ouija brett, men det er vell ikke noe man skal tulle med. Anonymkode: ecb60...cdf Hold deg langt unna både ouija og kontakt med avdøde. Det er urene ånder de får kontakt med, som utgir seg for å være dem du vil ha kontakt med. Anonymkode: a75f3...ae3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #15 Del Skrevet 8. mars Blåsippa skrev (8 timer siden): Ei venninne "lurte" meg med på Lisa Williams for mange år siden. Makan til tull og fjas 😮💨 Så til de grader cold reading vettu! Alle de gangene hun ikke traff på sine beskrivelser av avdøde, så var det "nevermind" og rett på nytt forsøk. Selv blind høne finner korn. Så du programmet med Andreas Wahl? Der han allierte seg med noen som snart skulle dø ved å skrive et kodeord. Absolutt INGEN såkalte medium klarte å formidle hva den avdøde hadde skrevet. Ikke i nærheten en gang! Bruk heller pengene dine på å pynte grava med blomster, tenn et lys og tenk gode tanker om den avdøde. Samtidig er det gjort forskningsstudier på medium det enkelte helt tydelig vet ting de ikke aner hvordan de kan vite. Anonymkode: ab76b...776 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #16 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hold deg langt unna både ouija og kontakt med avdøde. Det er urene ånder de får kontakt med, som utgir seg for å være dem du vil ha kontakt med. Anonymkode: a75f3...ae3 Dette er bare skremselspropaganda fra kristne. Anonymkode: ab76b...776 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 8. mars #17 Del Skrevet 8. mars (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan vet du hva i Bibelen som fortsatt gjelder etter tusenvis av år? Fortsatt ok å steine folk? Anonymkode: 828ee...98a Guds Ord er evig. Jesus kom og viste hvordan en levde ut bibelen/Loven. Han var ikke kjent for å gå rundt og steine folk. Endret 8. mars av debatant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #18 Del Skrevet 8. mars Har du forsøkt sosiale medium? Anonymkode: a525e...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #19 Del Skrevet 8. mars CAPS LOCK skrev (På 7.3.2025 den 19.32): Så det finnes ingen onde ånder? Nei Ånden representerer likevel den hen var i livet. Vi skal jo kjenne igjen den vi snakker med. En person som gjorde onde handlinger og ble oppfattet som ondskapsfull i livet vil fremstille seg selv på samme måte under en kanalisering - fordi det fremstår helt ulogisk for oss at vedkommende skal komme med kjærlighet. I åndeverden finnes ingenting ondt. Jeg har derimot ingen/lav kunnskap om andre entiteter som ikke kommer fra åndeverden. Det er ikke de jeg forholder meg til. Anonymkode: d74c1...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 9. mars #20 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nei Ånden representerer likevel den hen var i livet. Vi skal jo kjenne igjen den vi snakker med. En person som gjorde onde handlinger og ble oppfattet som ondskapsfull i livet vil fremstille seg selv på samme måte under en kanalisering - fordi det fremstår helt ulogisk for oss at vedkommende skal komme med kjærlighet. I åndeverden finnes ingenting ondt. Anonymkode: d74c1...635 Så onde mennesker blir gode når de dør? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå