AnonymBruker Skrevet 7. mars #21 Del Skrevet 7. mars LaSåda hvis du vil ha det billig, men fremdeles ha veldig god og intim stemning Anonymkode: 9a879...bee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supertramp89 Skrevet 8. mars #22 Del Skrevet 8. mars Shanghai 2k18. Beste i oslo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #23 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Eneste gangen jeg har tatt med menn på restaurant og påspandert er når de har bursdag og vi er kjærester. Men en date, aldri!! Anonymkode: 099c6...abd Jeg og mannen tok omtrent annenhver gang - for 20 år siden. Nå har vi hatt felles økonomi i en årrekke. Og har aldri hatt en krangel om penger. // Nodee Sky er supert for en romantisk middag Anonymkode: 62430...e1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 8. mars #24 Del Skrevet 8. mars Ekebergrestauranten er fin. Ellers er det mange halvgode restauranter i sentrum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #25 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg og mannen tok omtrent annenhver gang - for 20 år siden. Nå har vi hatt felles økonomi i en årrekke. Og har aldri hatt en krangel om penger. // Nodee Sky er supert for en romantisk middag Anonymkode: 62430...e1f Nodee er et ypperlig valg. Anonymkode: 48a60...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet 8. mars #26 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (På 4.3.2025 den 22.12): Egon Anonymkode: 9113b...bcf Da får man bedre mat på texburger så kjører man opp til Holmenkollen for utsikten…. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 8. mars #27 Del Skrevet 8. mars Statholdergaarden✅✅ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #28 Del Skrevet 8. mars Brasserie Rivoli I Bjørvika er veldig bra. Anonymkode: 6eb7a...26b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conradi Skrevet 8. mars #29 Del Skrevet 8. mars Ikke Nodee Sky! Se på anmeldelsene i det siste, og har skikkelig dårlig erfaring selv. Brasserie France hvis du ikke synes det er for dyrt, min favoritt i Oslo. Basso social, der får du 10-retters pluss vinmeny for 1300 pr pers. Intimt og koselig. God mat. Kult at du spanderer❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conradi Skrevet 8. mars #30 Del Skrevet 8. mars KosKos har meze og god mat. Ikke dyrt, og intimt og koselig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #31 Del Skrevet 8. mars Conradi skrev (42 minutter siden): Ikke Nodee Sky! Se på anmeldelsene i det siste, og har skikkelig dårlig erfaring selv. Brasserie France hvis du ikke synes det er for dyrt, min favoritt i Oslo. Basso social, der får du 10-retters pluss vinmeny for 1300 pr pers. Intimt og koselig. God mat. Kult at du spanderer❤️ Hvis France er for dyrt er det vel best å være hjemme. De er da virkelig rimelige. Anonymkode: 48a60...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conradi Skrevet 8. mars #32 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvis France er for dyrt er det vel best å være hjemme. De er da virkelig rimelige. Anonymkode: 48a60...8de Nei rimelig er det ikke på France. Men sammenlignet med andre er det verdt pengene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #33 Del Skrevet 9. mars Nussepus skrev (12 timer siden): Statholdergaarden✅✅ Skulle gjerne tatt han med dit, men det er vel veldig dyrt for en date man skal påspandere? Er det vanlig å dra på date på Statholdergaarden? Ser de har en mat- og vinkjeller også, men det blir dessverre i overkant dyrt for meg. Vurderer Klosteret som kom opp først i tråden og så har jeg fått en del andre tips også. Har ikke tenkt å bruke 5-10.000 på middagen selv om det kunne vært fristende om jeg hadde masse penger. Han er en bra fyr og absolutt verdt en flott middag, men må nok sette en grense i.f.t økonomien. Hadde håpet å finne et fint/koselig sted til ca 2-3000 kr. Anonymkode: 3b3d3...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #34 Del Skrevet 9. mars Conradi skrev (13 timer siden): Ikke Nodee Sky! Se på anmeldelsene i det siste, og har skikkelig dårlig erfaring selv. Brasserie France hvis du ikke synes det er for dyrt, min favoritt i Oslo. Basso social, der får du 10-retters pluss vinmeny for 1300 pr pers. Intimt og koselig. God mat. Kult at du spanderer❤️ Takk for gode innspill når det gjelder siste tids anmeldelser av Nedee Sky. Har sett på Brasserie France nå og det virker også både fint og greie priser i forhold til hva jeg ser etter. Ser at noen mener man bør bli hjemme hvis man ikke har råd til La France og setter stor pris på at du kommenterer at La France ikke er så rimelig som vedkommende anser det som. Tenker Brasserie France absolutt er et godt alternativ for denne daten 😊 Anonymkode: 3b3d3...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #35 Del Skrevet 10. mars Du kunne også tatt ham med til stemningsfylte omgivelser på Grefsenkollen, da kan dere gå dere en fin tur samtidig. Anonymkode: 09954...e00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #36 Del Skrevet 10. mars Finn et upretensiøst sted med god mat.Og legg mobilen hjemme. Anonymkode: fed3e...d8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #37 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du kunne også tatt ham med til stemningsfylte omgivelser på Grefsenkollen, da kan dere gå dere en fin tur samtidig. Anonymkode: 09954...e00 Det var også en god ide, ja. Skal tenke på det. Tror det blir restaurant i sentrum nå, men Grefsenkollen eller Frognerseteren er jo veldig fint og med gode turmuligheter også. Takk for tipset! Anonymkode: 3b3d3...fb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #38 Del Skrevet 10. mars Hos Thea er romantisk 😊 Anonymkode: 820a6...83d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #39 Del Skrevet 10. mars Meny — Südøst restaurant Nydelig mat, god service, koselig sted Anonymkode: 70764...aa9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #40 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Meny — Südøst restaurant Nydelig mat, god service, koselig sted Anonymkode: 70764...aa9 Enig, liker og godt sudøst! Men kan være høyt støynivå og litt vanskelig å prate. jeg ville gått for et koselig sted med god mat som ikke er fancy eller dyrt. Mat og mer på Bjølsen er fin. https://www.matogmer.no Anonymkode: 7e507...0ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå