AnonymBruker Skrevet 2. mars #1 Del Skrevet 2. mars Skal ta med daten ut å spise i Oslo og lurer på forslag til en fin restaurant med god mat og fin stemning. Noen som har gode forslag? Anonymkode: 3b3d3...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 2. mars #2 Del Skrevet 2. mars Klosteret 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #3 Del Skrevet 2. mars Leeloo skrev (5 minutter siden): Klosteret Har de kun tasting meny med 4 eller 6 retter? Ser det blir kr 2000 per person med vinmeny for 6 retter og kr 1500 per person med vinmeny for 4 retter. Det er jo litt kostbart, men ser også veldig flott ut. Tusen takk for tipset. Ser hva mere som kommer opp av forslag også 😊 Anonymkode: 3b3d3...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 2. mars #4 Del Skrevet 2. mars Kun tastingmeny, enig i at det er litt dyrt 😅 Hvis du går inn på instaen til Vink Oslo så har de en reel om romantiske restauranter i Oslo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #5 Del Skrevet 2. mars Feniqia - libanesisk restaurant som har god mat og god atmosfære. Er mange par som spiser der så rolig stemming. Meze er romantisk. Anonymkode: 23e68...c40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #6 Del Skrevet 4. mars Apostrophe - uformelt men fantastisk nivå på maten og personalet. Lokalet i L-form. med Apostrophe i ene delen og Lofthus Samvirkelag i den andre. Felles Inngang på hjørnet av ↘️ L'en Anonymkode: 76b05...278 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #7 Del Skrevet 4. mars Egon Anonymkode: 9113b...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #8 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 20.26): Har de kun tasting meny med 4 eller 6 retter? Ser det blir kr 2000 per person med vinmeny for 6 retter og kr 1500 per person med vinmeny for 4 retter. Det er jo litt kostbart, men ser også veldig flott ut. Tusen takk for tipset. Ser hva mere som kommer opp av forslag også 😊 Anonymkode: 3b3d3...fb0 Det er dyrt å spise på restaurant. Er det gourmet mat så var ikke denne prisen så ille i forhold til mange andre. Man kan få mange gode biffmiddager på andre restauranter i en litt annen prisklasse. Ville lagt mye vekt på atmosfæren. Er dessverre ikke så kjent med de ulike restaurantene i Oslo. Når jeg er på en ny plass så bruker jeg ofte appen Tripadvisor. Der kan man se de ulike restaurantene, bilder av lokalet og maten. Ofte legger gjester igjen tilbakemeldinger og bilder. Kan anbefales! Har brukt den i utlandet med stort hell. Anonymkode: 27055...f22 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #9 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (På 5.3.2025 den 3.17): Det er dyrt å spise på restaurant. Er det gourmet mat så var ikke denne prisen så ille i forhold til mange andre. Man kan få mange gode biffmiddager på andre restauranter i en litt annen prisklasse. Ville lagt mye vekt på atmosfæren. Er dessverre ikke så kjent med de ulike restaurantene i Oslo. Når jeg er på en ny plass så bruker jeg ofte appen Tripadvisor. Der kan man se de ulike restaurantene, bilder av lokalet og maten. Ofte legger gjester igjen tilbakemeldinger og bilder. Kan anbefales! Har brukt den i utlandet med stort hell. Anonymkode: 27055...f22 Vet at gourmetrestauranter koster skjorta og mener ikke at det sånn sett er for dyrt på Klosteret. I forhold til andre jeg har sett på er det ikke uforholdsmessig dyrt der, men siden det er en date jeg skal påspandere hadde jeg håpet å finne et sted med koselig stemning og god mat som kostet litt mindre uten at det blir av billigste sorten heller. Det å bruke 3-4000 kroner ++ kan jeg heller overraske med om ting blir mer etablert på sikt. Ser nå at overskriften kan være misvisende med "fin restaurant". Jeg burde nok heller skrevet koselig eller romantisk restaurant. Meningen er ikke at det må være så formelt og classy, men ønsker koselig stemning og god mat. Anonymkode: 3b3d3...fb0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #10 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Vet at gourmetrestauranter koster skjorta og mener ikke at det sånn sett er for dyrt på Klosteret. I forhold til andre jeg har sett på er det ikke uforholdsmessig dyrt der, men siden det er en date jeg skal påspandere hadde jeg håpet å finne et sted med koselig stemning og god mat som kostet litt mindre uten at det blir av billigste sorten heller. Det å bruke 3-4000 kroner ++ kan jeg heller overraske med om ting blir mer etablert på sikt. Ser nå at overskriften kan være misvisende med "fin restaurant". Jeg burde nok heller skrevet koselig eller romantisk restaurant. Meningen er ikke at det må være så formelt og classy, men ønsker koselig stemning og god mat. Anonymkode: 3b3d3...fb0 Må være en veldig viktig date det her da siden du velger å legge så mye i det... Om det er en førstegangsdate så hadde jeg selv valgt å gjøre det enkelt, men koselig. Vet ikke hvor godt du kjenner personen du skal på date med. Håper det blir romantisk for du virker som en bra person. Anonymkode: 27055...f22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #11 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Må være en veldig viktig date det her da siden du velger å legge så mye i det... Om det er en førstegangsdate så hadde jeg selv valgt å gjøre det enkelt, men koselig. Vet ikke hvor godt du kjenner personen du skal på date med. Håper det blir romantisk for du virker som en bra person. Anonymkode: 27055...f22 Det er ikke første daten, nei, men vi er i startfasen og jeg liker han veldig godt. Så ja, det betyr litt å kunne legge til rette for en koselig kveld sammen 😊 Anonymkode: 3b3d3...fb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #12 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er ikke første daten, nei, men vi er i startfasen og jeg liker han veldig godt. Så ja, det betyr litt å kunne legge til rette for en koselig kveld sammen 😊 Anonymkode: 3b3d3...fb0 Hæ? Du er dame og skal ta med ham ut på restaurant… det burde jo vært omvendt. Anonymkode: 69eb2...09b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #13 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hæ? Du er dame og skal ta med ham ut på restaurant… det burde jo vært omvendt. Anonymkode: 69eb2...09b Her har vi en ekte gentleman 😉 Anonymkode: 27055...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #14 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hæ? Du er dame og skal ta med ham ut på restaurant… det burde jo vært omvendt. Anonymkode: 69eb2...09b Ja, jeg er dame og vil spandere middag på han ute. For meg er det helt naturlig 😉 Kom gjerne med tips til en koselig restaurant om du har gode forslag? Anonymkode: 3b3d3...fb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #15 Del Skrevet 7. mars Eneste gangen jeg har tatt med menn på restaurant og påspandert er når de har bursdag og vi er kjærester. Men en date, aldri!! Anonymkode: 099c6...abd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #16 Del Skrevet 7. mars Det var ikke meningen å gjøre noe poeng ut av hvem som spandere på hvem i denne tråden. Veldig fint hvis noen har gode tips til en god restaurant i Oslo der det er koselig å gå ut på date og ha en hyggelig kveld sammen. Gjerne et sted med god biff da jeg vet han liker det 😉 Anonymkode: 3b3d3...fb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #17 Del Skrevet 7. mars le Benjamin, trancher, den lille ostebutikken er koselige daterestauranter med biff på menyen Anonymkode: eac47...654 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 7. mars #18 Del Skrevet 7. mars Ruffino 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #19 Del Skrevet 7. mars People's har veldig god mat,kanskje ikke sånn super romantiske lokaler men lun og god stemning også er det veldig fint og sitte ute der når det er fint vær. Way Down South har og veldig god mat og fint stemning. Anonymkode: 922bb...ae6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 7. mars #20 Del Skrevet 7. mars Kommer jo an på budsjettet ditt og hva slags mat du vil ha, men jeg er fan av Hanami på Tjuvholmen, Statsholdergaarden i Kvadraturen og Vaaghals i Barcode. Forøvrig thumbs up til å spandere. 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå