Gå til innhold

Tissa på meg i fylla... igjen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 20.12):

Jeg drakk meg skikkelig dritings i går, husker nesten ingenting, men våkna i formiddag med våte kalde laken. Det er jo dritflaut, men det er ikke første gangen. Har tissa på meg en håndfull ganger de siste 10 åra. Var en skikkelig partyløve før, men har roa det ned senere åra. Er sikkert 5 år siden sist jeg var så full. Og det blir nok lenge til neste gang.

Er det flere enn meg som har vært så full at de har greid å tisse i senga noen gang?

Anonymkode: 0acde...487

Skjedd eksen stadig så pleide å tvinge han til å sove på badet 

Anonymkode: 85296...fde

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 20.12):

Jeg drakk meg skikkelig dritings i går, husker nesten ingenting, men våkna i formiddag med våte kalde laken. Det er jo dritflaut, men det er ikke første gangen. Har tissa på meg en håndfull ganger de siste 10 åra. Var en skikkelig partyløve før, men har roa det ned senere åra. Er sikkert 5 år siden sist jeg var så full. Og det blir nok lenge til neste gang.

Er det flere enn meg som har vært så full at de har greid å tisse i senga noen gang?

Da jeg feiret 16 års dagen min var jeg ikke vant med alkohol, og drakk alt mulig.

Jeg gjorde i buksa, tisset på meg og kastet opp.

Første og eneste gangen.

Anonymkode: 2c461...981

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I mars skrev du at det var lenge siden sist du hadde vært så full, og at det iallefall skulle bli lenge til neste gang. Og tre ganger etterpå har du vært så full at du tisser på deg. 

I mars tenkte jeg at det kunne være ett uhell, men du viser ett svært usunt mønster. Å drikke seg så full at man tisser på seg og kaster opp i senga, flere ganger på ett halvt år, det tyder på ett ganske alvorlig problem. 

Du bør virkelig oppsøke hjelp for alkoholproblemene dine, før det går virkelig galt. 4 ganger på 7 måneder nå, det vil si oftere enn annenhver måned drikker du så mye at du mister blærekontrollen, og du roer ikke ned, det blir heller kortere mellomrom...

Anonymkode: 5d3e0...8ba

Ja, jeg vet det er ille. Det har sklidd helt ut, og det kan ikke fortsette sånn. Jeg må prøve å få ordna opp litt ting i livet mitt igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...