AnonymBruker Skrevet 31. mai #41 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Våkna for litt siden med en ganske så våt seng. Så da har det skjedd igjen. Andre gangen i år. Anonymkode: 0acde...487 Så slutter du å drikke når du ikke klarer å begrense deg. Anonymkode: b8b7d...d88 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #42 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 20.52): Jeg greide å tisse på meg første natten jeg tok kjæresten min hjem til foreldrene mine. Ikke bare våknet vi begge av at det ble vått i sengen, men jeg måtte også si det til moren min. Kjæresten tok det fint, heldigvis. Anonymkode: a4976...4c1 Jeg gjorde det samme, bare at det var hans foreldre 😅😅🙈 Det skjedde bare den ene gangen, 25 år siden nå. Anonymkode: eaf4c...887
Purple_Pixiedust Skrevet 1. juni #43 Skrevet 1. juni (endret) AnonymBruker skrev (På 31.5.2025 den 4.35): Våkna for litt siden med en ganske så våt seng. Så da har det skjedd igjen. Andre gangen i år. Anonymkode: 0acde...487 Hva med å kjøpe kladder som du legger under lakenet de kveldene du skal ut og drikke? Evt kan du kjøpe bleier. Da jeg fikk ECT behandling måtte jeg ha bleie på for anfallet gjorde at jeg tisset på meg hver gang. Så da var det bedre å ta på bleie. Etter jeg begynte på en antipsykotisk medisin så har jeg tisset på meg fire ganger tror jeg. Så har kjøpt madrassbeskytter som er lett å ta av og vaske i maskinen slik at overmadrassen ikke får masse tiss i seg. En annen ting du kan gjøre er å slutte å drikke 1-1,5 timer før du skal legge deg og deretter tømme blæren helt. Da unngår du kanskje uhell enn når du drikker helt til du legger deg. Endret 1. juni av Purple_Pixiedust 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #44 Skrevet 1. juni Nei, men husker ei som gjorde det støtt. Havnet på avrusning Ta det som et tegn at du ikke tåler alkohol Anonymkode: ca402...ed7 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #45 Skrevet 1. juni Kroppen din tåler ikke alkohol i den mengden du utsetter den for. Du mister kontrollen. Enkelt og greit; drikk mindre eller slutt å drikke. Å tisse på seg av for mye alkohol er langt under en verdighetsgrense jeg selv ønsker å ha i livet, ihvertfall. Nå er det lenge mellom hver gang man ser ekte fylliker i byen, men det de hadde til felles var ofte en utpreget lukt av gammel urin. Det er dit du er på vei. Anonymkode: d1ecf...1af 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #46 Skrevet 1. juni Hvis du ikke er på sjekkeren, så er tena buksebleie grei som sikring Anonymkode: 63922...3bc
AnonymBruker Skrevet 1. juni #47 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hvis du ikke er på sjekkeren, så er tena buksebleie grei som sikring Anonymkode: 63922...3bc Det hadde vert noe, sjekka opp ei dame, løftet opp skjørtet, og ei diger buksebleie kommet til syne! Nei, slutt heller å drikke alkohol du.. slike tanker vil jeg helst ikke tenke på med bleier på jenter pga. fyll. Anonymkode: 83dd8...8a0
AnonymBruker Skrevet 19. juli #48 Skrevet 19. juli Guess what. Har selvfølgelig tissa meg ut igjen. Drikker jo som en hest i denne varmen. Anonymkode: 0acde...487
AnonymBruker Skrevet 19. juli #49 Skrevet 19. juli Jeg våknet av att jeg tisset i kleskapet engang, var god og full og trodde jeg var på do Anonymkode: 8461e...c8a
AnonymBruker Skrevet 19. juli #50 Skrevet 19. juli Aldri skjedd meg. Kanskje bare alkohol ikke er noe for deg? Ikke noe stort tap i så fall. Anonymkode: d419a...804
AnonymBruker Skrevet 19. juli #51 Skrevet 19. juli Ja, det skjedde meg jevnlig tidligere i livet. Etterhvert ble det oppdaget at jeg hadde mild epilepsi, som utløste kraftigere anfall når jeg drakk og derav tisset på meg. Etter oppstart på epilepsimedisiner sluttet jeg å tisse på meg. Nå drikker jeg ikke alkohol lenger i det hele tatt, men det er av andre grunner. Anonymkode: 86a41...f33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå