K.B. Skrevet 2. mars #21 Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg drakk meg skikkelig dritings i går, husker nesten ingenting, men våkna i formiddag med våte kalde laken. Det er jo dritflaut, men det er ikke første gangen. Har tissa på meg en håndfull ganger de siste 10 åra. Var en skikkelig partyløve før, men har roa det ned senere åra. Er sikkert 5 år siden sist jeg var så full. Og det blir nok lenge til neste gang. Er det flere enn meg som har vært så full at de har greid å tisse i senga noen gang? Anonymkode: 0acde...487 Drikk mindre... 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars #22 Skrevet 2. mars Hadde det skjedd ville jeg blitt avholds. Anonymkode: 59553...161 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars #23 Skrevet 2. mars Kjenner noen som tisser på seg i fylla ja. Hvis jeg var deg ville jeg bare unngått å blitt skikkelig full. Det er jo en ganske betydelig bieffekt av fylla at du tisser i sengen. Anonymkode: 8effa...152
Stor pike Skrevet 2. mars #24 Skrevet 2. mars Ja, jeg har våknet av at jeg har tisset på meg. Men ikke i fylla. Jeg har hjernesvulst og er på en måte unnskyldt. Men like dritflaut for det. Uansett, jeg må bruke bleie på natta - og du burde definitivt slutte å drikke. 2
Snok1 Skrevet 2. mars #25 Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Oi, det høres jo dødsfaut ut. Heldigvis har det aldri skjedd når jeg har sovet over hos andre, kun i min egen seng. Men til gjengjeld, jeg har gjort det flere ganger. Er det eneste gangen din? Anonymkode: 0acde...487 Skjedde én gang med meg da jeg ble med en jente hjem under studiedagene. Full som et øsekar, selvsagt. Ikke kjempesuksess, og har ikke skjedd igjen på 30 år.
AnonymBruker Skrevet 3. mars #26 Skrevet 3. mars Slutt å drikk alkohol. Det ødelegger helsen din. Anonymkode: b8b7d...d88 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #27 Skrevet 3. mars Jeg har aldri gjort det. Hadde en kjæreste som sto opp midt på natta, og pissa rett på gulvet... Anonymkode: 09528...f1c
AnonymBruker Skrevet 3. mars #28 Skrevet 3. mars Det er farlig å drikke så mye. Ha litt vett når du skal ha i deg et rusmiddel som kan drepe deg. Anonymkode: 375d3...0ae
AnonymBruker Skrevet 3. mars #29 Skrevet 3. mars Har skjedd en gang at jeg har våknet med våt seng. Veldig ubehagelig, og jeg var veldig veldig full. Men skjedd et par ganger at jeg har måtte skikkelig på do på vei hjem og jeg ikke har rukket frem til doen. 😅 Anonymkode: 6f827...ce0
AnonymBruker Skrevet 3. mars #30 Skrevet 3. mars Aldri. Er heldig som har stålkontroll over alt som kommer ut både forran og bak uansett hvor dritings jeg er. Trur sist jeg tisset eller bæsjet på meg var som 9-10-åring. Er 40 nå, og veldig glad i å drikke! 😄 Anonymkode: de3ea...6c0
Purple_Pixiedust Skrevet 3. mars #31 Skrevet 3. mars Har skjedd meg noen ganger. Men som regel husker jeg å gå på do uansett hvor full jeg er.
AnonymBruker Skrevet 3. mars #32 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg drakk meg skikkelig dritings i går, husker nesten ingenting, men våkna i formiddag med våte kalde laken. Det er jo dritflaut, men det er ikke første gangen. Har tissa på meg en håndfull ganger de siste 10 åra. Var en skikkelig partyløve før, men har roa det ned senere åra. Er sikkert 5 år siden sist jeg var så full. Og det blir nok lenge til neste gang. Er det flere enn meg som har vært så full at de har greid å tisse i senga noen gang? Anonymkode: 0acde...487 Bare å roe nervene, for jeg slår deg. Jeg bæsjer på meg. Ikke sånn kabel i senga, vi snakker grøt.... Vi kan godt bytte! Anonymkode: 0cc3e...a76 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #33 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bare å roe nervene, for jeg slår deg. Jeg bæsjer på meg. Ikke sånn kabel i senga, vi snakker grøt.... Vi kan godt bytte! Anonymkode: 0cc3e...a76 Oi, føler med deg. Har det skjedd ofte? Er det så mye at det kommer i senga, eller bare i klærne? Jeg bor i kaldt hus, så sover som oftest med undertøy/nattbukse. Om jeg er drita hender det jeg våkner med alle klærne på. Jeg har faktisk bæsja på meg en gang jeg også, ikke i senga, men dagen derpå. Får ofte dårlig mage når jeg er fyllesyk. Lå på sofaen å halvslumra, kjente magen knøt seg, rakk kanskje to meter fra sofaen før det kom i buksa. Dette er 7-8 år sia. Man holder jo på å dø av skam der og da, sverga at jeg aldri skulle drikke igjen, men så går det en stund og det kommer litt på avstand. Anonymkode: 0acde...487
AnonymBruker Skrevet 31. mai #34 Skrevet 31. mai Våkna for litt siden med en ganske så våt seng. Så da har det skjedd igjen. Andre gangen i år. Anonymkode: 0acde...487
AnonymBruker Skrevet 31. mai #35 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 20.12): Jeg drakk meg skikkelig dritings i går, husker nesten ingenting, men våkna i formiddag med våte kalde laken. Det er jo dritflaut, men det er ikke første gangen. Har tissa på meg en håndfull ganger de siste 10 åra. Var en skikkelig partyløve før, men har roa det ned senere åra. Er sikkert 5 år siden sist jeg var så full. Og det blir nok lenge til neste gang. Er det flere enn meg som har vært så full at de har greid å tisse i senga noen gang? Anonymkode: 0acde...487 Det har skjedd noen ganger ja,spesielt etter inntak av masse øl. Anonymkode: e5938...d39 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #36 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Våkna for litt siden med en ganske så våt seng. Så da har det skjedd igjen. Andre gangen i år. Anonymkode: 0acde...487 Nei, nei, nei - hard natt på byen i går? Stakkars deg. Anonymkode: 95ad8...cdd
AnonymBruker Skrevet 31. mai #37 Skrevet 31. mai Jeg er 47 og har festet mye i løpet av mitt liv. Har aldri tissa på meg. Dersom jeg hadde gjort hadde jeg seriøst drukket mindre eller startet med bleie. Anonymkode: fa9e7...601 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai #38 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Våkna for litt siden med en ganske så våt seng. Så da har det skjedd igjen. Andre gangen i år. Anonymkode: 0acde...487 Kanskje på tide å roe ned på drikkingen? Anonymkode: c2901...5a8 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #39 Skrevet 31. mai Kan skje uten å være veldig full også, særlig blant oss godt voksne damer. En gang i godt selskap (godt humør, men ikke full), mens jeg danset fikk jeg plutselig et kraftig nys. Da rant det godt nedover beina, ja. Heldigvis gikk jeg i kjole og siden jeg stod oppreist trengte jeg ikke ta av mer en truse og strømpebukse, så tror ikke mange så det, hi hi. Men jeg burde jo ha gått på do tidligere, og ikke gå rundt "nødig". Bruker nå truseinnlegg hele tiden etter dette. Anonymkode: 83dd8...8a0 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #40 Skrevet 31. mai Jeg har lekkasjeproblem etter strålebehandling, og jeg får Tena produkter på blå resept, både bind og kladder. Du vil nok ikke få noe på resept på grunn av fylla, men du kan kjøpe en pakke kladder og legge én i senga når du har drukket. Jeg pakker den inn i et stort håndkle. Jeg må alltid ha kladd i senga for sikkerhets skyld, men det kan gå måneder uten at jeg tisser i senga. Hvis jeg hoster mye, lekker jeg. Anonymkode: 08a9e...fb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå