AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Jeg drakk meg skikkelig dritings i går, husker nesten ingenting, men våkna i formiddag med våte kalde laken. Det er jo dritflaut, men det er ikke første gangen. Har tissa på meg en håndfull ganger de siste 10 åra. Var en skikkelig partyløve før, men har roa det ned senere åra. Er sikkert 5 år siden sist jeg var så full. Og det blir nok lenge til neste gang. Er det flere enn meg som har vært så full at de har greid å tisse i senga noen gang? Anonymkode: 0acde...487 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden Aldri skjedd meg Anonymkode: 3672e...492 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden Ikke så mange ganger, nei, og jeg har vært alkoholiker i 15 år. Anonymkode: be53a...e0b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden Nei. Anonymkode: c2901...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden Jeg tisset i senga noen ganger for 15 år siden. Da drakk jeg regelmessig til jeg sovnet. Deler av problemet var at jeg drakk fordi jeg var deprimert. Senere fant jeg ut at jeg har ADHD og også det øker sjansene for at man tisser på seg. Sier ikke at du har ADHD eller er deprimert. Det er godt at du ikke har drukket så mye på fem år. Jeg sluttet å drikke meg full delvis fordi jeg tisset på meg og delvis fordi jeg ikke klarte å kontrollere alkoholinntaket. Så nå drikker jeg toppen 1-2 øl om det er noe sosialt og jeg drikker meg aldri for å få rus. Anonymkode: 4b784...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Del Skrevet 21 timer siden Nei har aldri tissa på meg i fylla Anonymkode: 15166...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Del Skrevet 21 timer siden Ja, én gang da jeg var 18 år og en av de første gangene jeg var ordentlig full. Ikke skjedd siden, midten av 40-åra nå. Anonymkode: e8a07...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Del Skrevet 21 timer siden Har et par kompiser som tissa på seg i fylla veldig ofte. Han ene nesten hver gang. Anonymkode: a27ae...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden Slutt å drikk så har du løst det problemet. Anonymkode: 19eb9...92c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Del Skrevet 21 timer siden Nei, da hadde jeg aldri drukket meg full igjen. Noe jeg heller ikke gjør. Anonymkode: b6289...270 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Del Skrevet 21 timer siden Jeg greide å tisse på meg første natten jeg tok kjæresten min hjem til foreldrene mine. Ikke bare våknet vi begge av at det ble vått i sengen, men jeg måtte også si det til moren min. Kjæresten tok det fint, heldigvis. Anonymkode: a4976...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Del Skrevet 21 timer siden Dette blir dyrt for deg. En nedtisset madrass må jo kastes og du må kjøpe ny, for du kan ikke ligge i tørket piss. Lærepenge til neste gang du kommer på tanken om å drikke alkohol. Spør deg selv om det er så lurt at du drikker, og du får svaret nei. Da lar du kanskje være. Jeg har aldri noen gang tisset på meg i fylla, uansett hvor full jeg har vært når jeg la meg. Noen ganger har jeg vært nærmest bevisstløs og ikke husket hvordan jeg kom meg til sengs en gang, når jeg våkner neste dag. Men nei, ikke noe tiss i senga. Anonymkode: 8485e...c4a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Del Skrevet 21 timer siden Aldri Anonymkode: fa8fd...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Del Skrevet 21 timer siden Jeg var flaut nok sengevæter til jeg var 21. Men når jeg drakk, så tisset jeg ALDRI i sengen. Så alkohol hadde motsatt effekt på meg. Anonymkode: f7118...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #15 Del Skrevet 21 timer siden Da hadde jeg seriøst sluttet å drikke. Anonymkode: 5128c...0ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 21 timer siden #16 Del Skrevet 21 timer siden Nei, aldri skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #17 Del Skrevet 21 timer siden Selv om det ikke skjer med alle, så er det ikke noe helt utenkelig at kan skje. Sansene svekkes og man blir sløv, mister motorikk og kroppskontroll når man blir overstadig beruset. At man dermed tisser på seg istedet for å våkne for å gå til toalettet er ikke utenkelig om man blir skikkelig full og i tillegg har full blære når man sovner. Du er ikke den eneste det har skjedd med, men man kan jo for all del prøve å lære av hele greia; å ta det roligere med alkoholen kan absolutt være fornuftig Anonymkode: ce0be...e9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #18 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da hadde jeg seriøst sluttet å drikke. Anonymkode: 5128c...0ad Ja, det hadde jeg også. Her tisset 3-åringen i senga vår. Sabla jobb med å rense overmadrass. Når de er garantert over tissealder kjøper vi ny. Anonymkode: 5378f...c94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emdes Skrevet 20 timer siden #19 Del Skrevet 20 timer siden (endret) Har aldri pissa i senga, men har hatt det så travelt at det begynte å komme ut i gangen på vei inn til do. Pissa sikkert 80% i buksa før jeg fikk kommet meg inn og fikk resten i do. Endret 20 timer siden av emdes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #20 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har et par kompiser som tissa på seg i fylla veldig ofte. Han ene nesten hver gang. Anonymkode: a27ae...026 Godt å høre at jeg ikke er den eneste. Det var en gang i studietida så greide jeg også faktisk å tisse på meg to helger på rad. Men det var bare den ene gangen, så gikk det kanskje to år til neste gang. Husker den følelsen av "faen, nå har jeg gjort det igjen!" Hadde sovna med klæra på selvsagt så alt var jo gjennomvått av tiss. Anonymkode: 0acde...487 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå