Gå til innhold

ser denne bra nok ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

har sittet å klusset med en bukett, og lurer på å bruke denne i bryllupe mitt. rosene kommer kansje til å ha en annen farge, men det blir i denne stilen. den er i plast...... viser det?

øh.... hvordan få inn bildet egentli?

Endret av lille my
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du må være supermedlem for å kunne legge ved bilder.... Mulig du kan få lagt det i galleriet...? Tror det har vært løsningen før.

Skrevet

hm... no he ej lest litt. å dåkke kan sjå bilda (2stk) inne på galleriet, for d va vist berre supermedlemer som kunne legge ut sine bilder her.

håper på tilbakemeldinger

Gjest Gjesta
Skrevet

-du kan legge ut link til bildet ;)

Gjest Gjest
Skrevet

synes den ble litt grönn og savnet mer blomster. Lykke til!

Skrevet

Jeg ville nok IKKE hatt den i plast ihvertfall. det synes veldig godt. Prinsippet var pent, men jeg syntes kanskje den ble litt...tom? Som du sa, så virker det som om noe mangler ja ;)

Skrevet

Enig med Kitekatt i alt. Plast var ikke særlig pent, og den manglet absolutt et eller annet...

Lukka til! :)

Skrevet

Hmm... jeg synes nok det manglet litt blomster, ville hatt flere blomster slik at det grønne ikke ble så fremtredende. Men har du tenkt å ha den i plast, eller lurer du bare på om det synes at den på bildet er plast?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

er enig med de andre. synes det vises godt at buketten er i plast, og det ble for grønt, for lite blomster. er meningen at buketten skal vere med blomster, ikke så mye grønt. men ideen med dråpeformet bukett var fin, det synes jeg

Skrevet

Hvilken av bukettene? Var mange der..

Gjest Gjest
Skrevet
Hvilken av bukettene? Var mange der..

De som trådtarter har lagt ut... to stk.

Gjest gjest1
Skrevet

Nydeleg fasong, men litt mykje blad og litt lite blomar syns eg.. Kva slags kjole skal du ha? Det synes at eføyblada er kunstige ja, bruk potteplanteblad, det blir myyykje finare!!

Skrevet

Litt flere blomster, og ikke i plast, så synes jeg du har en kjempeflott bukett!

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Etter min mening ser den ikke "bra nok ut", slik du spør om. Den ser billig og kunstig ut (JA, man ser at det er plast! Ikke min smak.

Ville gått for mer og ekte blomster!

Gjest Gjest
Skrevet

Hun øver seg nok med plastblomster, da!

Skrevet (endret)
Hun øver seg nok med plastblomster, da!

Dette var meg som ikke hadde logget inn. Plastblomster er jo ålreit til øvingsformål, da. Men i buketten må det være ekte.

Men til det du spurte om, lille my: Jeg syns fasongen er fin, men ville definitivt hatt med blomster oppe på toppen. Hvis du vil ha større eføyblader enn det du får fra potteplanter, finnes det vel vill eføy på dine trakter. De er heller ikke så irrgrønne, men har flere sjatteringer enn potteeføy. Jeg giftet meg også der oppe, og hadde innslag av eføy i buketten min, og et selvplukket eføyblad på hvert bordkort. Festet bladet til vakkert papir og skrev navnene med sølvtusj.

Endret av hera
Skrevet (endret)

tusen takk alle sammen. tanken med plastblomster er at den vil holde hele livet, mens ekte vil bli stygge ganske fort. har nemli to sanne glass skap, der jeg hadde tenkt å oppbevare småting fra brylluppe vårt nemli. hadde tenkt å føye på flere småblomster med det damme jeg så buketten på dataen, for den såg ærlitalt simpel ut der. den ser faktisk masse bedre ut i virkeliheten.... :sjenert:

jeg liker veldi godt grønne blomster jeg, og har stuen full. ikke en eneste med BLOMST på...... jo en ..... en avblomstra orkide :forvirret:

tok det jeg hadde i hus fra før av.... det låg tilogmed i kasser for kasting :ironi:

ellers så er jeg som sagt ikkje sikker på hvilken farger jeg kommer til å bruke, da jeg ikkje vet om hvilke roser jeg får tak i til oppsatsene før dagen før eller noe sant? må nemli håpe på tilbud fra plantasjen eller noe likn, da vi prøver å skjere inn i alle bauger og kroker.

er nemli ikkje tillhenger av annenrangs gjester til kaffe, og derfor kommer alle som er innvitert og har anledning til middag. legger pengene der og i drikken har vi funnet ut.... :ler:

noen som kjenner en som holder på som toadtmaster her på sunnmøre foresten? ingen jeg kjenner tørr...... :tristbla:

Endret av lille my
Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Toastmaster? - det må jo väre noen du kjenner ;)

Vel, uansett er det faktisk ikke så dyrt for en bukett - Du kan jo ha denne i skapet som en illustrasjon på den "ekte" du hadde på dagen din!

Skrevet

Ingen hverken i familien eller vennekretsen som tør å ta på seg jobben med å introdusere de forskjellige talerene? Hørtes nesten litt rart ut!

Vi hadde mange som ble foreslått som toastmastere vi da, men vi hadde allerede valgt, og han svarte heldigvis ja.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde silke og tørkede ting i min bukett, og det var vel ikke en gjest som ikke kommenterte hvor fin den var. Det de reagerte på var hvordan jeg hadde rukket å lage den ( tar tid å lage bukett, og siden det var friske blomster måtte jeg jo ha lagd den samme dag eller dagen før var det de tenkte). Ingen la merke til at det var uekte blomster før jeg sa det - noen måtte til og med ta på rosene før de trodde meg.

Jeg brukte blekrosa roser som på en måte var krympet i kantene. Så brukte jeg tørket brudeslør (ser ut som masse bittesmå perler/baller). Som grønt brukte jeg blader av tørket og farget aspargesbregne. I tillegg hadde jeg i noen hvite perler som var tredd på fiskesnøre og bundet i bue. Jeg brukte også noen stive blader - de var ikke av plast, men lagd i et hardt materiale og malt.

Du kan altså fint lage en uekte bukett, men bytt ut det du øver deg på nå med noe som ser mer naturtro ut. Kikk litt i hobbybutikker, de har gjerne finere ting der enn på Plantasjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...