male32 Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Har akkurat for ordnet meg TV2 Play. Noen som kan anbefale noen skikkelige gode serier å se? Jeg liker spenning/thrillere. Gjerne svenske serier. Så Ulvesommer og likte den veldig godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Har du TV2Play med Britbox inkludert? Massevis av god britisk krim. Jeg liker godt f.eks serien "Vera", men det er mange å velge mellom. Anonymkode: 8897a...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden Likte ulvesommer godt jeg også, vet ikke nødvendigvis om disse seriene jeg nevner ligner så mye akkurat men det er serier jeg selv også har likt ganske godt. Arr i sjelen er nok favoritten. De fleste er britiske med unntak av graverene som er dansk. Og Maria wern er svensk Midwinter of the spirit- Sogneprest Merrily Watkins er en av svært få kvinnelige prester som driver med djevelutdrivelse, og hun har god kunnskap om den paranormale underverdenen. Når politiet ber Merrily om hjelp i en drapsetterforskning, blir hun raskt involvert i en svært uhyggelig sak. Arr i sjelen (gammel ((2002)) men god) -Den erfarne, men eksentriske psykologen, Tony Hill, analyserer psyken til både mordere og ofre, og hjelper politiet i Nord-England å avsløre grusomme seriemordere. Etter Val McDermids bokserie. Graverene: skjult sannhet- En anerkjent gruppe journalister får tips om et hemmelig fengsel hvor folk bures inne uten dom. Hvor langt er de villige til å gå for sannheten? Den mistenkte (også gammel, også god, 91-06) -Kriminaletterforsker Jane Tennison etterforsker lovbrudd samtidig som hun kjemper for å hevde seg i en mannsdominert verden. Five daughters- Serien forteller den sanne historien om fem kvinner som blir funnet myrdet i den britiske byen Ipswich i 2006. Basert på ekte vitnesbyrd fra ofrenes slektninger med blant andre Sarah Lancashire og Vicky McClure i hovedrollene. Before we die- Førstebetjenten Hannah leter etter sin forsvunne kollega Sean. Sporene peker mot organisert kriminalitet, og Hannah gjør en grufull oppdagelse som forandrer livet hennes for alltid. Maria Wern- Svensk krimserie om Maria Wern (Eva Röse), en sta og ukonvensjonell etterforsker som jobber på Gotland sammen med kollegaene Hartmann og Arvidsson. Med stor integritet kjemper hun for å løse alle saker som havner hos henne. Serien er basert på Anna Janssons bestselgende bøker. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Hotel Cæsar. Anonymkode: ad223...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden (endret) From The Rookie Edit: Ok, ikke svensk thriller akkurat, men verdt å se likevel. Endret 18 timer siden av Bombasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden The Fall, One of us, After the flood, Inspector George Gently og veldig mange fler. Elsker at TV2play har Britnox. Anonymkode: bce70...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Alle Beck-filmene ligger jo der. Det er vel 51 stykker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden Synes Heksejakt var veldig bra. Norsk serie. Anonymkode: bd2dc...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden Darkness. Anonymkode: a6615...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden Fearless Anonymkode: a6615...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå