Gå til innhold

Hvem er det som bruker fetlife?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser for meg single folk, folk i åpent forhold, utro folk. 

Jeg kunne tenkt meg å vite mer og lære mer. Kanskje noe jeg og mannen kunne gjort sammen. Er redd jeg skal bli fristet til å gjøre noe med andre om jeg går inn dit. Og jeg vil ikke være en slik person. Jeg er en gift kvinne. Men jeg får ikke levd den siden her av meg, som jeg vet jeg har behov for i livet. 

Anonymkode: 0e054...c1e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har profil der inne. Det er mye rart der inne ja. Har ikke engasjert meg så voldsomt, men møtte ei jente derfra i 2023. Vi hadde flere felles interesser. Hyggelig nok det 😊 Jeg er singel. Er på Tinder også. Eller, har profil der ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Siden er Facebook for kinks. Jeg har vært medlem i ett tiår. Det fungerer helt utmerket til å følge med eventer, planlegge og organisere disse. Det er ikke brukergrensesnitt for sjekking, det er tilrettelagt for å holde sporadisk kontakt med venner.

Det kan over tid føles stressende å være kvinnelig presenterende på siden, og enkelte roller vil øke dette. Vurder derfor å ha strenge sorterings - systemer eller stenge for at fremmede kan sende deg melding.

Parprofiler eller oppkobling mellom profiler som er partnere, gifte, kjærester og D/S relasjoner er vanlig. Og alt mulig av statuser og roller ellers. Det er ikke en utroskapsside, datingside eller sjekkested på samme måte som Facebook ikke er det.

Om du får kontakt med noen må du selv vurdere tryggheten din, om det er Scam, sette grenser rundt privatlivet ditt og spørre kontrollspørsmål rundt blant annet sivilstatus. Det er et helt rasjonelt ønske å bli med for å finne rom for kinks du trenger mer av i livet ditt, selv om min første anbefaling ville vært å møte opp på nærmeste lokalmiljø og bli kjent med folk som møter opp. Veldig mange har ikke mot til det og sitter kun på nett.

Anonymkode: ae2b0...114

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 18.25):

Ser for meg single folk, folk i åpent forhold, utro folk. 

Jeg kunne tenkt meg å vite mer og lære mer. Kanskje noe jeg og mannen kunne gjort sammen. Er redd jeg skal bli fristet til å gjøre noe med andre om jeg går inn dit. Og jeg vil ikke være en slik person. Jeg er en gift kvinne. Men jeg får ikke levd den siden her av meg, som jeg vet jeg har behov for i livet. 

Anonymkode: 0e054...c1e

Ekspander  

Det er bare å sette grenser for deg selv det, ikke involvere andre. Så suge til seg alt av gøy, nytt og inspirasjon som finnes der inne!! Prøv,se...blir det vanskelig så bare sletter du konto. 

Anonymkode: dfaa4...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg/ vi er der.

Dog på egne kontoer. Bruker det ikke til sjekking, enda vi er åpne for å treffe noen om kjemi etc etc er der.

Hyggelige samtaler med folk fra hele verden, oversikter over events, morsomme oppdateringer og selvfølgelig de sedvanlige creepsa. Men de er jo også her...

Noe for alle kinks og fetisjer der. Det man ikke liker, blir luket bort når man starter å følge det man vil se 😊

Anonymkode: 51dcd...038

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har profil. Bruker det som backup til bildene mine mest.

Og litt for å komme i kontakt med likesinnede (crossdressere)

Veldig lite aktiv der da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre er mange av de norske gruppene døde nå. Men det ligger jo masse informasjon der fortsatt. 

Mange er der for å finne og diskutere informasjon om BDSM/kink/fetish. 
Noen er der for å finne partner. (Dog, fetlife er ikke lagt opp for å være en dating side, altså ingen enkel ASL søk). 
Man kan stenge inboxen sin ganske bra, så man slipper random mennesker i inboxen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FL er en grei side til å følge med på «events» nær der du bor. Events kan være mye forskjellige ting som muches (møter for å komme i snakk med andre): kurs og workshops om f.eks. shibari, foredrag om samtykke og forhandling, medlemsfester i grupper osv. Det blir det du gjør det til. Noen er veldig aktive og legger ut masse greier, andre bruker det til å komme i kontakt med likesinnede og noen bruker det til å lete etter en partner. 

Jeg er på FL for å følge med på kurs og foredrag. I min by var det f.eks. et foredrag om polyamori. Det kunne vært artig å være med på bare for å få litt innsikt i hvordan noen som er forskjellig fra meg tenker (jeg er ikke poly). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...