snute Skrevet 2. mars #1 Del Skrevet 2. mars Hvilken solkrem til ansikt bruker dere? Ønsker tips til en lett og god krem som man merker så lite som mulig til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #2 Del Skrevet 2. mars Jeg kjøpte ansiktssolkrem fra Korres i fjor, den var veldig lett og god! Kommer til å kjøpe igjen om jeg finner den. Anonymkode: 8df8b...74b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 2. mars #3 Del Skrevet 2. mars (endret) Endret 2. mars av kaledonia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 2. mars #4 Del Skrevet 2. mars (endret) Den her er veldig, veldig bra! Som en lett fuktighetskrem ☺️ Endret 2. mars av Jadasikkert29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #5 Del Skrevet 3. mars Denne her fra Kiehl's er helt fantastisk, har brukt den i noen år på min ekstremt sensitive hud og reagerer ikke i det hele tatt. Fin som primer under sminke også, Men prisen... https://www.kicks.no/kiehls/hudpleie/solbeskyttelse/ansikt/kiehls-ultra-light-daily-uv-defense-spf50-pa-60-ml Så nå har jeg bestilt Beauty of Joseon som nevnt over https://www.blivakker.no/product/3274169/beauty-of-joseon-relief-sun-rice-probiotics-spf50-50ml Denne fra Round Lab skal også være veldig bra, det er visstnok en favoritt i Korea fra samme produsent som Beauty of Joseon, men litt dyrere https://www.blivakker.no/product/3298176/round-lab-birch-juice-moisturizing-sunscreen-50ml Anonymkode: 4d864...826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #6 Del Skrevet 3. mars Liker denne veldig godt. Ikke for fet og smøres godt inn https://www.blivakker.no/product/3230820?utm_campaign=pmax-sale&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAw5W-BhAhEiwApv4goLF_2L3aGf_stIcEWrPkQwm1Om3J8KLXNfEG8GXtQ0U4Jkyh7bK73xoCptoQAvD_BwE Anonymkode: 2929d...75a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #7 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 10.04): Liker denne veldig godt. Ikke for fet og smøres godt inn https://www.blivakker.no/product/3230820?utm_campaign=pmax-sale&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAw5W-BhAhEiwApv4goLF_2L3aGf_stIcEWrPkQwm1Om3J8KLXNfEG8GXtQ0U4Jkyh7bK73xoCptoQAvD_BwE Anonymkode: 2929d...75a Vet du om denne svir i øynene? Anonymkode: a3ede...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #8 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (På 4.3.2025 den 10.12): Vet du om denne svir i øynene? Anonymkode: a3ede...8e1 Det er min favorittkrem også. Jeg har ikke opplevd svie i øynene av den. Jeg smører ikke helt inni øynene, men ganske nært. Anonymkode: b76ba...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #9 Del Skrevet 5. mars La roche posay anthelios 50+ er veldig god, særlig om du vil ha litt sminke over. Holder veldig bra, føles komfortabel på, og trekker umiddelbart inn, så kjenner knapt at man har den på. Anonymkode: ce504...127 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #10 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er min favorittkrem også. Jeg har ikke opplevd svie i øynene av den. Jeg smører ikke helt inni øynene, men ganske nært. Anonymkode: b76ba...a89 Det gjør jeg, hehe, altså smører oppå øvre og nedre øyelokk😂🤷♀️ vet ikke om det er riktig, men huden er jo så utrolig tynn der… Anonymkode: a3ede...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #11 Del Skrevet 5. mars Jadasikkert29 skrev (På 2.3.2025 den 22.09): Den her er veldig, veldig bra! Som en lett fuktighetskrem ☺️ Skulle anbefale den jeg og, veldig lett og deilig krem 😊 Anonymkode: b8b86...73e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #12 Del Skrevet 5. mars Denne er min favoritt ☺️ https://www.apomed.no/cliniderm-sun-ultra-light-face-fluid-spf50-u-parfyme-965889?gad_source=1&gbraid=0AAAAApMlYjwMMiXOC_V_PBN1iMpxZdZIp&gclid=CjwKCAiAiaC-BhBEEiwAjY99qP10wu52b4T66S2EIY6D-ahSF_n482xTXNSZTOEjd5iQeHNZx5dhPRoCL3AQAvD_BwE Anonymkode: ffe6d...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #13 Del Skrevet 5. mars Jeg liker Dermica sin. Den er ikke for fet, fungerer bra til min ømfintlige hud, og har kommet svært godt ut i tester av solkremer grunnet at den ikke inneholder skumle stoffer. Anonymkode: 3f3b9...88b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. mars #14 Del Skrevet 6. mars Denne er min favoritt. Lett og god, fin under sminke, parfymefri og svir ikke i øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 6. mars #15 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg liker Dermica sin. Den er ikke for fet, fungerer bra til min ømfintlige hud, og har kommet svært godt ut i tester av solkremer grunnet at den ikke inneholder skumle stoffer. Anonymkode: 3f3b9...88b Denne bruker jeg også. Anbefales😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #16 Del Skrevet 6. mars Elsker denne. Fikk prøve den av noen for noen år siden og har brukt den siden. Fjærlett og tørker fort. Aldri solbrent (og jeg har rødt hår og fregner). Anonymkode: b2eed...679 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #17 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Elsker denne. Fikk prøve den av noen for noen år siden og har brukt den siden. Fjærlett og tørker fort. Aldri solbrent (og jeg har rødt hår og fregner). Anonymkode: b2eed...679 Den jeg nevnte over. Er fast bruker av tinted versjon av denne. Bor deler av året i utlandet, og denne er super, også med sminke Anonymkode: ce504...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 6. mars Forfatter #18 Del Skrevet 6. mars (endret) Tusen takk for alle tips 😊 TS Endret 6. mars av snute . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå