Gå til innhold

Angret på at en fyr har kommet inni deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har du noen gang angret på at en fyr fikk komme inni deg? Tenker ikke lenge etterpå, men rett etterpå. Ikke pga graviditet men andre årsaker. 

Anonymkode: e9419...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg kan ha angret på at han fikk penetrere meg, men har ikke angret spesifikt på at han kom inni der når han først var inne... Men selve den inngripende handlingen av penetreringen kan jeg angre på.

Anonymkode: a79e4...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg først lar en mann penetrere meg, angrer jeg aldri etterpå at han hadde utløsning inni meg. Men selvsagt bør en tenke over slike ting pga. faren for seksuelt overførbare sykdommer. Derfor ligger jeg aldre med fremmede menn, bare menn jeg har blitt kjent med og som lever et organisert liv.

Anonymkode: fd6bb...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, de bruker selvfølgelig kondom.

Har oppdaget at det var så lite kjemi at jeg har angret handlingen, men sprut er man sikra mot av så mange årsaker. 

Anonymkode: 48c6a...a53

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du noen gang angret på at en fyr fikk komme inni deg? Tenker ikke lenge etterpå, men rett etterpå. Ikke pga graviditet men andre årsaker. 

Anonymkode: e9419...a59

Hver gang egentlig. Er så forbanna upraktisk.

Men nå begynner det å bli veldig lenge siden jeg har hatt samleie uten kondom. Mye bedre💃🏼

Anonymkode: c0691...690

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg og mannen hadde en runde på morgenen som endte med doggy. Rett før han kom, trakk han seg ut og sa "snu deg, ta det i munnen og svelg," men jeg sa nei, jeg ville ha det i meg. Så han stakk den inn igjen og kom. Jeg rakk ikke dusje før jobb, og utover dagen rant det ut og det klissete i trusa, og det rant nedover låret mens jeg satt på kontoret. Jeg angra som faen på at jeg ikke bare snudde meg og svelga det som han ville, hadde sluppet hele den ekle følelsen resten av dagen.

Anonymkode: 5e8d0...13f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, det har jeg aldri angret på. Fordi den eneste jeg har latt komme inni meg er mannen min som jeg er gift med i dag. Han fikk ikke komme inni meg før vi var i fast forhold, vi begge hadde testet oss for kjønnssykdommer, jeg var på prevensjon og vi hadde tatt en prat om hva som ville skje hvis jeg ble gravid.

Anonymkode: da9f4...1b7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg og mannen hadde en runde på morgenen som endte med doggy. Rett før han kom, trakk han seg ut og sa "snu deg, ta det i munnen og svelg," men jeg sa nei, jeg ville ha det i meg. Så han stakk den inn igjen og kom. Jeg rakk ikke dusje før jobb, og utover dagen rant det ut og det klissete i trusa, og det rant nedover låret mens jeg satt på kontoret. Jeg angra som faen på at jeg ikke bare snudde meg og svelga det som han ville, hadde sluppet hele den ekle følelsen resten av dagen.

Du skulle brukt truseinnlegg…

Anonymkode: da9f4...1b7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bruk kondom neste gang så slipper du griseriet.

Anonymkode: 42d74...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Elsker den følelsen av at det renner ut hele dagen på jobb....det gir meg en følelse av å beholde sexen utover dagen, ligger med en kollega av og til og sitter og koser meg med at bare jeg vet at dette foregår resten av dagen...😏 Men truse innlegg er å anbefale ja :) 

Anonymkode: a25d1...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hver gang egentlig. Er så forbanna upraktisk.

Men nå begynner det å bli veldig lenge siden jeg har hatt samleie uten kondom. Mye bedre💃🏼

Er det liten forskjell om en bruker kondom eller ikke?

eg har vanskelig for å komme. Faktisk veldig skjelden eg kommer med penetrering, når eg bruker kondom så kommer eg aldri. 
du nevner upraktisk, er det fordi det blir gris når/hvis han kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Soft mann skrev (13 minutter siden):

eg har vanskelig for å komme. Faktisk veldig skjelden eg kommer med penetrering, når eg bruker kondom så kommer eg aldri. 

Det var vel som kvinne det var snakk om lite/ingen forskjell. Kona mi sier også at hun ikke merker forskjell på med eller uten kondom. (Hun tåler ikke hormon-prevensjon, men er glad for å slippe "griseriet" rennende ut).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det var vel som kvinne det var snakk om lite/ingen forskjell. Kona mi sier også at hun ikke merker forskjell på med eller uten kondom. (Hun tåler ikke hormon-prevensjon, men er glad for å slippe "griseriet" rennende ut).

Ja det var et spørsmål til damer. Trudde kanskje dei og ville merke forskjell med og uten kondom. Som eg sier så har eg ingen mulighet å komme når eg bruker kondom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Soft mann skrev (45 minutter siden):

Jeg merker ingen forskjell på «med eller uten kondom».

ja. Mener praktisk fordi man slipper sædflekker, søl, renning etc.

Skjønner at kondom kanskje ikke er så gjevt om man i utgangspunktet sliter litt med nedsatt følelse ja. Et par partnerene mine har syntes kondom har hjulpet dem med å utsette orgasmen og holdt dem mer erigert, lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg merker ingen forskjell på «med eller uten kondom».

ja. Mener praktisk fordi man slipper sædflekker, søl, renning etc.

Skjønner at kondom kanskje ikke er så gjevt om man i utgangspunktet sliter litt med nedsatt følelse ja. Et par partnerene mine har syntes kondom har hjulpet dem med å utsette orgasmen og holdt dem mer erigert, lenger

Heldig dei som har det den veien. Etter mange år med bare handa. Så er den lite sensitiv ja🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinne og liker ikke at mannen bruker kondom, selv om vi gjør det innimellom for å unngå søl. 

Får ikke den varme følelsen av hud når han har kondom på, blir en annen friksjon og ja nei… liker ikke 😅

Anonymkode: cc8ee...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vanskelig å ikke tenke på mulig graviditet når en fyr kommer inni deg, da. Det er liksom noe grunnleggende, og det er alltid en risiko for det. Selv p-piller kan feile.

Anonymkode: 31c92...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vanskelig å ikke tenke på mulig graviditet når en fyr kommer inni deg, da. Det er liksom noe grunnleggende, og det er alltid en risiko for det. Selv p-piller kan feile.

Bruker han kondom og vanskelig å ikke tenke på graviditet? Er du ille nærvøs du eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kvinne og liker ikke at mannen bruker kondom, selv om vi gjør det innimellom for å unngå søl. 

Får ikke den varme følelsen av hud når han har kondom på, blir en annen friksjon og ja nei… liker ikke 😅

Anonymkode: cc8ee...c84

Tror du er i mindretall med den følelsen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Bruker han kondom og vanskelig å ikke tenke på graviditet? Er du ille nærvøs du eller?

Har du vanskelig for å lese? Les overskriften en gang til. Det er ikke snakk om kondomer. 

Dessuten staves det nervøs, ikke nærvøs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...