AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Har det sammenheng med sjampoen? Tåler jeg den kanskje ikke? Har ikke hatt et så sterkt anfall på lenge! Anonymkode: fb1bc...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Etter det jeg kjenner til så er panikkanfall utløst av angst , og da tror jeg ikke en shampo har noe med dette å gjøre. En annen ting er at noe har tydeligvis har trigget deg Anonymkode: 1d64b...1f9 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden Selvfølgelig ikke. Anonymkode: 52d25...7af 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Kanskje du ble trigget av den var ny? Og så begynte hodet ditt å spinne. Nå tror du det er sjampoen, men det er det faktum at det er et produkt du ikke kjenner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Blir du vanligvis redd for nye/ukjente ting? Pleier du bli trigget av nye eller gamle lukter? Anonymkode: 0572a...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Det kan umulig ha noe med sjampoen i seg selv å gjøre. Men lukten f.eks. kan jo ha trigget traumereaksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden Neppe noen sammenheng, men hjernen vår leter etter korrelasjoner der det ikke finnes noen. Med mindre du har tvangstanker om dusj og shampo fra før, og var veldig spent på denne nye shampoen? Anonymkode: bd751...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Del Skrevet 21 timer siden Nei, det har selvfølgelig ikke noe med shampoen å gjøre. Anonymkode: 00b83...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har det sammenheng med sjampoen? Tåler jeg den kanskje ikke? Har ikke hatt et så sterkt anfall på lenge! Anonymkode: fb1bc...802 Fikk du den av noen kanskje noen besverget en forbannelse over shampoen Anonymkode: 247ac...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå