AnonymBruker Skrevet 2. mars #1 Skrevet 2. mars Hvor handler dere sexy undertøy? Anonymkode: 09e2e...d0a
AnonymBruker Skrevet 2. mars #3 Skrevet 2. mars kitty90 skrev (2 timer siden): Hunkemøller Aldri hørt om siden før. Ble skuffet da jeg kom inn, for det var ikke i nærheten av den lekenheten og mangfoldet av sexy undertøy slik som MyMuse. Syns alt så helt likt ut. Ingenting som skilte seg ut. Ikke ett eneste sett jeg ønsket meg selv. Forslag til andre plasser? Anonymkode: 09e2e...d0a
AnonymBruker Skrevet 3. mars #5 Skrevet 3. mars Kenpet78 skrev (20 timer siden): Kan sjekke Abelone.no Mye fint der Det var mye forsiktig i hvitt der ja Anonymkode: 09e2e...d0a
KaffekoppQueen Skrevet 3. mars #6 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (21 timer siden): Aldri hørt om siden før. Ble skuffet da jeg kom inn, for det var ikke i nærheten av den lekenheten og mangfoldet av sexy undertøy slik som MyMuse. Syns alt så helt likt ut. Ingenting som skilte seg ut. Ikke ett eneste sett jeg ønsket meg selv. Forslag til andre plasser? Anonymkode: 09e2e...d0a Hunkemöller har masse. Spesielt i fysisk butikk. Er og en «Private kolleksjon» som har en del kult.
AnonymBruker Skrevet 3. mars #7 Skrevet 3. mars Hunkemöller her og, elsker private-kolleksjonen. Handler stortsett i fysisk butikk, og merker for all del at det varierer litt hva de har inne, men det er vel gjerne når de holder på å bytte ut kolleksjoner osv. Men likevel, alle mine favoritt-sett er fra Hunkemöller sin private-kolleksjon Anonymkode: 764a6...e3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå