AnonymBruker Skrevet i går, 17:16 #1 Del Skrevet i går, 17:16 Hvis du har noen timer eller en hel dag alene og kan slappe av, hva gjør du? Anonymkode: 99a97...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
utenlandsfarer Skrevet i går, 17:16 #2 Del Skrevet i går, 17:16 Røyker hasj og legger puslespill. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:24 #3 Del Skrevet i går, 17:24 Prioriterer å trene først. Så en lang, god dusj, og Deretter blir det enten lesing, gaming eller baking. Er det fint vær og mulighet blir det en ridetur Anonymkode: cb028...520 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Trene, gå tur, lese, lage god mat, være sosial med venner og familie. Anonymkode: 0a39e...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Sover og koser meg med noe digg i godteskåla/potetgullskåla, ser på tv eller bare scroller på mobilen.. gjerne med rolig musikk, bor alene Anonymkode: c5505...b9d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sover og koser meg med noe digg i godteskåla/potetgullskåla, ser på tv eller bare scroller på mobilen.. gjerne med rolig musikk, bor alene Anonymkode: c5505...b9d Tar ikke det mye energi å scrolle? Anonymkode: 0a39e...837 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden Strikker, broderer, tegner, rydder, vasker klær. Ideelt vil jeg ta meg en løpetur, så badstu og dusj før disse tingene, men har vært ute av form et halvt års tid. Anonymkode: 83992...5bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden Trener, tar meg en lang dusj, lager god mat og leser. Mediterer og ligger kanskje på sofaen med ASMR på øret. Anonymkode: 6fdfe...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden Prøver å balansere mellom noe som er godt for meg fysisk, noe som er godt for meg mentalt og noe som gir meg noe i form av nye ideer. Gjør kanskje ikke alt men dette er stort sett *min dag* type liste Friluftsliv/mat på bål/ sove under millioner av stjerner/eller bare ta en tur i naturen og fyre opp bål (det gir skikkelig sjelero) Dagbokskriving/bullet journal (hjelper meg veldig på å sotere lagene i meg). Eller bare lage noe 'artsy' i dagboken. Fargebøker Yoga (litt forskjellig av både styrke yoga men og medi yoga) Klatring Kjører på med spa kveld med musikk og et bad gjerne med full pakke (skumbad, ansiktsskrubb, ansiktsmaske, hårkur, barbering, kroppsskubb, hudpleie og generelt kroppslig velvære, Lære nye ting innimellom (alt ifra å lese bøker, høre på ted talks/podcast/lære meg nye hobbyer/bli med på noen nye aktiviteter/leser faglitteratur Innimellom bare en tafatt serie eller en bok i sofakroken når hjemmet er ryddig og reint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du har noen timer eller en hel dag alene og kan slappe av, hva gjør du? Anonymkode: 99a97...ad1 Trener en hard styrkeøkt. Etter det slapper jeg godt av. Da kan gjøre hva som helst. Anonymkode: 2dcb2...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 21 timer siden #11 Del Skrevet 21 timer siden Etter en tur i det fri. lang god dusj. pynte meg i en finkjole , steke en fin biff og drikke rødvin. gjerne en lett film på TV, gjerne en naturfilm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Del Skrevet 21 timer siden skreppamedleppa skrev (7 minutter siden): Prøver å balansere mellom noe som er godt for meg fysisk, noe som er godt for meg mentalt og noe som gir meg noe i form av nye ideer. Gjør kanskje ikke alt men dette er stort sett *min dag* type liste Friluftsliv/mat på bål/ sove under millioner av stjerner/eller bare ta en tur i naturen og fyre opp bål (det gir skikkelig sjelero) Dagbokskriving/bullet journal (hjelper meg veldig på å sotere lagene i meg). Eller bare lage noe 'artsy' i dagboken. Fargebøker Yoga (litt forskjellig av både styrke yoga men og medi yoga) Klatring Kjører på med spa kveld med musikk og et bad gjerne med full pakke (skumbad, ansiktsskrubb, ansiktsmaske, hårkur, barbering, kroppsskubb, hudpleie og generelt kroppslig velvære, Lære nye ting innimellom (alt ifra å lese bøker, høre på ted talks/podcast/lære meg nye hobbyer/bli med på noen nye aktiviteter/leser faglitteratur Innimellom bare en tafatt serie eller en bok i sofakroken når hjemmet er ryddig og reint. Det er sånne ting jeg kunne ønske at jeg klarte å prioritere i livet mitt ❤️ Elsker lista di! Anonymkode: e8efc...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 21 timer siden #13 Del Skrevet 21 timer siden Jeg er kjempedårlig på å gjøre ting som er bra for meg selv, og som gjør at jeg slapper av, men tross dette vet jeg hva som virkelig er bra for meg, og som jeg gjerne skulle gjort mer av, og det er å svømme. Det gir meg en utrolig god ro og kroppen og sjela blir helt gummi❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Del Skrevet 21 timer siden Netflix og godteskål. Anonymkode: 3ea63...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #15 Del Skrevet 21 timer siden Leser bøker, hører på musikk, pusler i drivhus og hage, legger puslespill. Anonymkode: ebd31...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 21 timer siden #16 Del Skrevet 21 timer siden (endret) Skogstur med hunden og ridetur for å skru av tankekjør. Se på serier/film/youtube mens jeg broderer, eller holder på med scrapbook/bullet journal. Gaming og lydbøker/musikk. Tegne, male og fargelegge. Lego. Endret 21 timer siden av Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #17 Del Skrevet 21 timer siden Går på yin yoga eller aroma relax på SATS Anonymkode: b764b...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 19 timer siden #18 Del Skrevet 19 timer siden Klarer kun slappe av når jeg sover. Eller er syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 18 timer siden #19 Del Skrevet 18 timer siden Trener, dusjer, hvis det er noe som trengs: laminerer og farger øyebryn. Tar meg en tur ut. Er det sommer så er det gjerne med ei venninne til et vann ikke så langt unna. Hvis jeg hadde hatt tid: en kjøretur til moren min, lage mat der og dra på stranda. Ville gjerne ha gjort noen byggeprosjekter hjemme, rydde ring ut eller sydd noe. Lager meg gjerne en kopp matcha-te og gresk salat + grillet kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå