AnonymBruker Skrevet 2. mars 2025 #1 Skrevet 2. mars 2025 Er det noen som kjenner igjen ett slikt utslett?? Anonymkode: 4f1e1...6d1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2025 #2 Skrevet 2. mars 2025 Kan se ut som helvetesild. Anonymkode: 41b1c...deb
Lille39 Skrevet 2. mars 2025 #4 Skrevet 2. mars 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det noen som kjenner igjen ett slikt utslett?? Anonymkode: 4f1e1...6d1 Svir det? Kan og være kjønnsvorter. Ville tatt en tur til legen.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2025 #5 Skrevet 2. mars 2025 Er det vondt? Helvetesild skal visst være veldig vondt. Jeg hadde noe lignende for noen år tilbake, det var herpes. Det gjorde ikke spesielt vondt, men det svei litt i starten. Det var visst ikke helvetesild jeg hadde, men herpes simplex, som er det vanlige mange ofte får rundt munnen. Jeg hadde det på hånden. Anonymkode: c1c09...da5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2025 #6 Skrevet 2. mars 2025 Hvor på kroppen din er vi? Anonymkode: ecc48...aac 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2025 #8 Skrevet 2. mars 2025 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Er det vondt? Helvetesild skal visst være veldig vondt. Jeg hadde noe lignende for noen år tilbake, det var herpes. Det gjorde ikke spesielt vondt, men det svei litt i starten. Det var visst ikke helvetesild jeg hadde, men herpes simplex, som er det vanlige mange ofte får rundt munnen. Jeg hadde det på hånden. Anonymkode: c1c09...da5 Helvetesild er en variant av herpes. Utbrudd av helvetesild er ikke alltid smertefullt i starten av utbruddene. Hos meg så kom smertene først etter 5-6 dager. Før det var det mest kløe og svie. Anonymkode: 41b1c...deb
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2025 #9 Skrevet 2. mars 2025 Hvor hen på kroppen er det øverste bildet tatt? Pungen , scrotum? Anonymkode: 9faa1...aa1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2025 #11 Skrevet 3. mars 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Helvetesild er en variant av herpes. Utbrudd av helvetesild er ikke alltid smertefullt i starten av utbruddene. Hos meg så kom smertene først etter 5-6 dager. Før det var det mest kløe og svie. Anonymkode: 41b1c...deb Hvor lang tid tok det før du ble bedre? Anonymkode: e42f6...467
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2025 #12 Skrevet 3. mars 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvor lang tid tok det før du ble bedre? Anonymkode: e42f6...467 Før jeg fikk medisiner så tok det 3-4 uker fra utbruddet startet til det gikk over. Anonymkode: 41b1c...deb
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2025 #13 Skrevet 3. mars 2025 Bilde 1 er pungen, bilde to er på rumpa. I dag er det "skorpe" på hele utslettet. Ikke så mye plager, litt ømt ved berøring men ingen svie og lite kløing. Det klør selvfølgelig hvis jeg berører det, men lar det være. Det startet på Torsdag, virker som det trekker seg tilbke nå Anonymkode: 4f1e1...6d1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå