AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Nevnte denne til legen sist jeg var at jeg hadde hatt vondt i foten et par uker og at det sikkert er plantar facitt. Jeg var hos legen for noe annet, så mulig derfor det ble oversett. Nå har jeg hatt vondt i over en måned. Smerte når jeg tråkker på foten i fot sålen hælen og foran. Veldig slitsomt. Har vondt hver dag. Har høy fotbue, som sannsynligvis er årsak. Har fotsenger, som jeg fikk bla. på grunn av dette. Gjør øvelser jeg fikk fra fysioterapeut. Dere som har slitt med betennelse i foten over lengre tid, hva har hjulpet dere mest? Jeg gar hatt dette tidligere, da gikk det over etter en viss tid. Anonymkode: 39106...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Jeg har hatt det siden oktober. Men det er ikke like vondt hver dag hos meg, og jeg synes det var vondere når jeg fikk det i høst, enn nå. Nå klarer jeg å overse smerten av og til. Jeg har også øvelser fra legen, og prøver velge gode sko. Legen tipset meg om såler, men det har jeg ikke fått fikset. Ellers har jeg en kiropraktor jeg går til for nakke/skuldre, og da jeg nevnte dette til han sa han at tryggbølgebehandling var en mulighet. Har ikke prøvd det da jeg tenkte prøve øvelser og bedre skotøy først. Anonymkode: fafc3...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå