Gå til innhold

Erfaring med fisting?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt å teste ut fisting. Noen her med erfaring og gode råd?

Anonymkode: 642a9...200

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har tenkt å teste ut fisting. Noen her med erfaring og gode råd?

Anonymkode: 642a9...200

Er det deg selv eller partner du vil skal bli fistet? Fisting er ekstremsport og samtykke og dialog er utrolig viktig.

Skrevet

Har ganske lang erfaring. 
Den som utfører må være veldig oppmerksom på å ikke gå for fort fram. 

Hun (i vårt tilfelle) må være god og varm og kåt. 
Jeg begynner med vanlig fingring og øker etter hvert 
Masse glidekrem 

Samspill - kommunikasjon. Hun (den som blir fistet) styrer det - egentlig

Skrevet

Bruk tid. Ikke forhast dere. Bruk mye glidemiddel, og stopp om det begynner å gjøre vondt. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt fantastisk å bli fistet! 

Heldigvis har mannen en hånd som er litt mindre enn den andre, og denne passer fint. (Den andre, derimot er en prøvelse) 

Han har kjøpt et eget glidemiddel for fisting som er mer som en tykk gele, ikke krem. 

Er det mange menn som liker å utføre dette?? Jeg tenker at min egen mann er en J*** gris, men han er min gris, så det passer fint. Syns bare det er litt sært.

Anonymkode: 024e1...ec5

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker det.

Må være veldig kåt og våt. Liker ikke glidemiddel, men er nok for mye heller enn for lite våt så trenger ikke glidemiddel. Han må bruke god tid på oppvarming før hele hånda og det er ikke alltid det går. Synes det er ekstra deilig å bli knulla etterpå for er så øm og følsom etter hånda. 

Anonymkode: 9834e...afc

AnonymBruker
Skrevet

Godt glidemiddel, god tid og god kommunikasjon. 

Her har det aldri gått å knytte hånden, og ikke ønsker vi det heller. Men flat hånd er nydelig fra tid til annen.

Anonymkode: cbdfe...bb0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvordan det er mulig å få plass. Kjæresten min hadde inne tre fingre en gang (i bredden), var så vondt at jeg ble kvalm. Og han sa at det kjentes ut som det ikke gikk an å få inn mer, var hardt og ikke tøyelig rundt 

Anonymkode: c2f97...736

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen gode råd annet enn å gi seg i forsøket om det er vondt. Hadde en kjæreste som gjerne ville prøve. Greit det og han var svært varsom og tålmodig, men for meg gikk det bare ikke. Skjønner egentlig ikke at det er mulig. All verdens tålmodighet og glid hjalp ikke her. 

Anonymkode: ab9aa...41a

• Liker 1
Skrevet

Jeg og kjæresten min fister hverandre jevnlig, både foran og bak. 

Fisting krever at man er godt avslappet, og god kommunikasjon med partner. 

Gjort riktig er det himmelsk... Det gir oss begge noen helt sinnsyke orgasmer 😍

Men: Fisting er ikke noe man bare gjør en dag fordi det hørtes spennende ut...  - Det krever mye tid, tilvenning og oppvarming. 

Riktig gjort, sammen med riktig partner, kan det være en helt fantastisk opplevelse. 

Men selvfølgelig; det må være noe man har lyst til å prøve, og det passer ikke for alle 

• Liker 2
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...