AnonymBruker Skrevet 2. mars #1 Del Skrevet 2. mars Hvilken anbefaler du? 😊 Anonymkode: 162c0...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #2 Del Skrevet 2. mars Egon og Big Horn Anonymkode: 9b11f...30a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #3 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Egon og Big Horn Anonymkode: 9b11f...30a Med god margin to av de tre dårligste. Sleng på Jensens bøfhus så har du fullt hus. Trancher og Hereford Steakhouse holder bra kvalitet. Anonymkode: 91f6d...63a 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #4 Del Skrevet 2. mars Chez Colin og St Lars Anonymkode: a4fe1...3b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #5 Del Skrevet 2. mars Dårligstebiff: Egon beste: köd, kanskje når sant skal sies er det ikke nødvendigvis biff restauranter som har den beste biffen. big horn er oppskrytt, jeg forstår ikke at de ikke er konkurs. Anonymkode: 057b2...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #6 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dårligstebiff: Egon beste: köd, kanskje når sant skal sies er det ikke nødvendigvis biff restauranter som har den beste biffen. big horn er oppskrytt, jeg forstår ikke at de ikke er konkurs. Anonymkode: 057b2...5de Big Horn er vel nede i en fillial der de en gang hadde i hvert fall 4 så det har da gått nedover, men ja de er virkelig ikke bra. Anonymkode: 91f6d...63a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #7 Del Skrevet 2. mars Trancher, Kød og Brasilia, har jeg fått de beste. Anonymkode: 65b6e...d25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #8 Del Skrevet 2. mars Kød! Anonymkode: a92cd...eb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 2. mars #9 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Med god margin to av de tre dårligste. Sleng på Jensens bøfhus så har du fullt hus. Trancher og Hereford Steakhouse holder bra kvalitet. Anonymkode: 91f6d...63a Kunne ikke vært mer enig. Tror den dårligste biffen ever var en jeg fikk på egon ved togstasjonen for mange år siden. (Kan jo ha bedret seg) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #10 Del Skrevet 2. mars Jeg ville ha valgt en av de franske bistroene. Le Benjamin, Chez Colin, Brasserie France... Anonymkode: b0682...b66 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #11 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Chez Colin og St Lars Anonymkode: a4fe1...3b5 Jeg har prøvd begge disse og fått veldig god mat - inklusive rødt kjøtt med god tilberedning. Egon og Jensens biffhus og Hereford … falt ikke i smak. Anonymkode: d5c1d...49c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #12 Del Skrevet 2. mars Forøvrig er biff kanskje den restaurantmaten som er enklest å få til selv. God råvare, temperert, kompetent varmebehandling (med masse smør og evt urter) så er du der. Det er utrolig godt uansett om du gjør det hjemme eller på god restaurant. Anonymkode: d5c1d...49c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 2. mars #13 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Dårligstebiff: Egon beste: köd, kanskje når sant skal sies er det ikke nødvendigvis biff restauranter som har den beste biffen. big horn er oppskrytt, jeg forstår ikke at de ikke er konkurs. Anonymkode: 057b2...5de De fikk veldig dårlig anbefaling i Vink nå https://vink.aftenposten.no/artikkel/QMXv7q/kod-pa-frogner-serverer-biff-som-du-far-billig-av-meg De har samtidig en liste her som man kan følge: https://vink.aftenposten.no/artikkel/RznLkx/spise-biff-i-oslo-pa-disse-stedene-far-du-god-biff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #14 Del Skrevet 2. mars St. Lars hadde jeg god erfaring med, men det var 2-3 år siden. Vet ikke hvordan kvaliteten er i dag. Anonymkode: 0f108...46b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 2. mars #15 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): St. Lars hadde jeg god erfaring med, men det var 2-3 år siden. Vet ikke hvordan kvaliteten er i dag. Anonymkode: 0f108...46b Der har jeg også spist, og det var sykt god mat! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #16 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): St. Lars hadde jeg god erfaring med, men det var 2-3 år siden. Vet ikke hvordan kvaliteten er i dag. Anonymkode: 0f108...46b Edit: Kan legge til at jeg hadde svært dårlig erfaring med Egon sine biffer. Jeg skjønner at folk går på Egon om man vil ha en stor meny slik at f.eks barn finner noe de liker. Men om man vet man vil ha biff så ville jeg aldri gått der. Anonymkode: 0f108...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #17 Del Skrevet 3. mars Trancher har utrolig god biff. Jeg var så heldig å få være der da de hadde dry-aged-kveld også. Tror det var en gang i måneden. Anonymkode: 893ae...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #18 Del Skrevet 3. mars Brasilia er iallfall verdt et besøk. Anonymkode: fcbaf...b2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #19 Del Skrevet 4. mars https://antonietta.no/meny-2-test-franz Antonietta på Briskeby hvis man er to, stekt på vedfyrt grill, og smaker fantastisk!! Anonymkode: 9a1b7...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå