AnonymBruker Skrevet 18. mars #41 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Enig i at det ikke er optimalt. Kan hende det ikke er noe psykologen kan si for å gjøre deg trygg, men at du er ved et punkt der du selv må ta valget om å ha tillit, eller om du velger å ikke stole på psykologen lenger. Hvis dette er noe dere jobber med i din terapi kan det jo hende det er verdt å forsøke å bryte den barrieren. Ute i verden får vi jo heller ikke valgt hvordan vi blir møtt. Anonymkode: b7fd6...baa Forskjellen er at ute i verden skal jeg heller ikke trene meg opp til å bli trygg nok inni meg selv, eller prosessere og bearbeide de vanskeligste tingene som har skjedd meg. Det er ikke en random venn liksom, hvis de hadde møtt meg på denne måten hadde jeg nok også vurdert at "åja, dette er ikke en person jeg kan snakke om disse tingene med" og så hadde det vært helt OK, fordi det ikke er alt hva vennskap er om. Men dette er jo en relasjon som utelukkende handler om å bedre traumelidelsen min. TS Anonymkode: 6a553...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå