Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid i 7. måned, og det ble slutt med partner etter utroskap fra hans side. Han har møtt flere jenter i fra 1. dag jeg flyttet ut, og den ene vet jeg hvem er) (Dette visste ikke han) men de møttes, også forteller hun meg at hun så montert babysete i bilen og at han da hadde sagt det var bestekompisen sitt barn han hadde passet. Dette er altså sete som meg og barnefar kjøpte sammen, og han nevnte ingenting om at han ventet barn. Han hadde også skrevet til hun når hun fant ut at han venter baby at han angrer seg på alt. Men til meg så vil han veldig gjerne ha noe med vår kommende datter å gjøre, med samvær osv etter hvert. Hvordan hadde dere reagert på noe slikt? Jeg syns det er så sykt og er så skuffa!

Anonymkode: e31ed...14a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er dritt gjort og helt forbanna utrolig at han har klart å spore så heftig av i en så viktig del av livet. Om foreldrene er sammen eller ei så skulle man tro at alle kommende foreldre var intressert i stabilitet, ro og god stemning for barnet.

Oppi sorgen og skuffelsen må du huske at vi ikke lever med en USA-rett. At han er utro mot deg fratar han på ingen måte retten eller evnen til samvær med eget barn. Begge foreldre plikter å legge til rette for at begge har samvær.

Å være alene i hverdagene med barn er mye lettere enn å være sammen med en drittsekk. Snakker av erfaring. Len deg litt på familie og stabile/trygge venner når du kan, så innser du etterhvert at dette fikser du med glans❤️

Anonymkode: 68191...78b

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Men til meg så vil han veldig gjerne ha noe med vår kommende datter å gjøre, med samvær osv etter hvert. Hvordan hadde dere reagert på noe slikt?

Hvem han puler betyr ikke noe. Han er en drittsekk som partner. Men samvær har han krav på uansett. Dette må du bare riste av deg. Du skal kun forholde deg til han som far til ditt barn. Alt annet er irrelevant. 

Men husk at under fødselen er det du som bestemmer hvem som får være tilstedet. Her har han null rettigheter. 

Anonymkode: afa7a...41c

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

For en drittsekk!! Men nå er det nå en gang slik at denne drittsekken har du bestemt deg å få barn med. 
Så her er det dessverre bare å svelge unna kamelene og samarbeide så godt dere klarer. Det viktigste oppe i dette, er at du har det bra, OG at du legger tilrette for at baby og far får et godt forhold. 

Anonymkode: 6e7c7...339

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...