Gå til innhold

Afrikanske damer og seksualdrift

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det en myte at afrikanske kvinner - eller damer med opprinnele der, har en sterkere seksualdrift enn f.eks. vestlige kvinner. Jeg bare spør. Min erfaring er at det ikke er en myte. Som godt voksen mann har jeg levd livet mange steder i verden. Kan det være noe biolosk - mon tro. Eller kan de være at det er slik at jeg som hvit middelaldrende mann har en mye større tilrekningkraft på afrikanske damer enn jeg har på norske kvinner. Tror det kan være litt begge deler.

Anonymkode: c6f0d...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kanskje litt som med thai damer?

Anonymkode: 16f5c...dce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja la oss for all del skjære millioner av kvinner over en kam!

Du vet hvor stort Afrika er? Det rommer alt fra arabere, hvite sør-afrikanere til mørkebrune mennesker fra Senegal og Etiopia.

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ashley jackson skrev (Akkurat nå):

Ja la oss for all del skjære millioner av kvinner over en kam!

Du vet hvor stort Afrika er? Det rommer alt fra arabere, hvite sør-afrikanere til mørkebrune mennesker fra Senegal og Etiopia.

Gjesp til slike tråder.

Hilsen afrikansk dame

Anonymkode: aa93f...45c

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange afrikanske kvinner søker økonomisk trygghet, noe de antar en hvit middelaldrende mann kan tilby.

Noen kommer fra oppvekstmiljø der forelskelse bare er en fjern drøm og de må kjempe for seg selv.

Mange av dem er opplært til at nøkkelen er sex.

Jeg tror ikke det er biologisk. Jeg tror det er miljø.

Anonymkode: e1b12...c0a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ehm..du skjønner at de vil ha pengene dine og manipulerer deg? 

Anonymkode: 3fca2...985

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det en myte at afrikanske kvinner - eller damer med opprinnele der, har en sterkere seksualdrift enn f.eks. vestlige kvinner. Jeg bare spør. Min erfaring er at det ikke er en myte. Som godt voksen mann har jeg levd livet mange steder i verden. Kan det være noe biolosk - mon tro. Eller kan de være at det er slik at jeg som hvit middelaldrende mann har en mye større tilrekningkraft på afrikanske damer enn jeg har på norske kvinner. Tror det kan være litt begge deler.

:hoho:S, er det deg som kjeder deg en søndagsettermiddag....? 

Anonymkode: 3bcc6...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er pengene dine, ikke deg, ikke dem.

Anonymkode: c4c4f...75d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette har ingenting med seksualdrift å gjøre. Det handler om nød og et ønske om et bedre liv. 

Dersom du hadde kjøpt sex av en prostituert; Hadde du trodd det var genuin lyst som lå bak når hun dro av deg klærne med et frekt smil om munnen? 

Anonymkode: 2c277...f97

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dette har ingenting med seksualdrift å gjøre. Det handler om nød og et ønske om et bedre liv. 

Dersom du hadde kjøpt sex av en prostituert; Hadde du trodd det var genuin lyst som lå bak når hun dro av deg klærne med et frekt smil om munnen? 

For noe tull. Å ekskludere at det finnes sann kjærlighet mellom en europeisk hvit mann og etnisk afrikansk kvinne er så fordummende at du samtidig kan si det samme om en europeisk kvinne og afrikansk mann. 

Anonymkode: c8370...171

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Anonymkode: 2c277...f97bi

Jeg har ingen erfaring med prostituerte. Men i et afrikansk land jeg besøkte for et års tid tilbake var jeg full klar over at en date av ute noe mellom en hyggelig date og en billett til Europa. Når det kom til det seksuelle, som ikke skjedde på første date, så opplevde jeg absolutt ikke at de var ønsket om et bedre liv som var årsaken til engasjementet, for å si det slik. Men det er godt mulig det er en kombinasjon, selvsagt. Kan være at afrikanere har et enklere liv og på en måte dermed også på sett og vis er friere. Det er jo også en ganske kjent sak at fattige f.eks. i slummen i Brasil har et meget aktivt seksualliv, fordi det er en av få gleder de har. Så ting henger nok litt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres helt fjernt ut. Eneste jeg kan tenke meg spiller en rolle her er økonomi og sikkerhet, at man må være på for at man skal ha en sjanse til å bli plukket ut til et "bedre" liv. Etnisitet påvirker nok ikke seksualdriften i det store og det hele.

Anonymkode: 4286d...d5a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Akkurat samme greiene i fattige deler av Brasil.

Menn som ikke får interesse av norske kvinner får svært unge og pene jenter etter seg der.

Anonymkode: e1b12...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det handler jo også om status, at man er opplært til at en viss type mann er attraktiv. Dette skjer underbevisst like mye som bevisst også her i vesten. Men som hvit i enkelte land så har du jo status bare i form av akkurat det. Tror "engasjementet" på soverommet kommer an på veldig mange faktorer og at dette med makt i forhold er en ekstremt komplisert mekanisme. Noen er både hore og madonna for å si det på den måten, både bevisst og ubevisst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mennesker er mennesker enten en er fra Norge, Afrika, Sør-Amerika, Danmark eller Kina! 

Anonymkode: 8741a...e87

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som godt voksen kan kan jeg i hvert fall si en ting med sikkerhet. Kvinner fra varmere strøk HAR høyere sexlyst...

Jeg har bodd noen år i varme land og det var ikke måte på hvor ofte jeg og mannen holdt på. Han hadde visst samme effekt av været og miljøet. Vi har det godt her i norden også  men varmen var som selve forspillet på leken. 

Og nei, det var ikke en ferie men lave skulder som gjorde susen. Det var 4 år.  Er ikke rart folka plopper 5+ barn der.  

Anonymkode: e63e3...af5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forskjellen ligger på individnivå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

For noe tull. Å ekskludere at det finnes sann kjærlighet mellom en europeisk hvit mann og etnisk afrikansk kvinne er så fordummende at du samtidig kan si det samme om en europeisk kvinne og afrikansk mann. 

Anonymkode: c8370...171

Hva er det du rabler om? :klo: TS skriver generelt om afrikanske kvinner. Ikke en eneste post i denne tråden ekskluderer «sann kjærlighet» mellom mennesker fra forskjellige verdensdeler. 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Interracial er en stor fetish, så det er mange som tenner litt ekstra pga av kontrasten mellom hudfargenen. Vanskelig å drøfte kåtheten, for det er så mye som spiller inn.. Det rette svaret er det du oppfatter..

Interracial er også en fin holdning, da er det klink umulig å være rasehater.. Jeg sier bare:
Please Welcome to Norway, våre kjære nye statsborgere.. mitt hjerte er fylt til randen med kjærlighet🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Agatha skrev (1 time siden):

Det handler jo også om status, at man er opplært til at en viss type mann er attraktiv. Dette skjer underbevisst like mye som bevisst også her i vesten. Men som hvit i enkelte land så har du jo status bare i form av akkurat det. Tror "engasjementet" på soverommet kommer an på veldig mange faktorer og at dette med makt i forhold er en ekstremt komplisert mekanisme. Noen er både hore og madonna for å si det på den måten, både bevisst og ubevisst. 

TS her - ja, jeg tror du er inne på noe der. Selv om jeg tror også etnisitet kan spille inn. Jeg har også vært tilsvarende "hvit mann" i Thailand, og ikke opplevd det samme i samme grad der. Samidig oppfatter jeg at kvinner er mer selektive enn f.eks. deler av Afrika, der hvite menn kanksje har større "status" eller er viktigere for å få et bedre liv.

De du skriver at makt i forhold er eksremt komplisert, tror jeg er sakens kjerne. Derfor debatter om dette veldig i grøfta - der alle tar utgangspunkt i sin verden, sin egen forestilling og hvordan man selv har det det ene og det andre. En parallell kan kanksje være at f.eks. en del kvinner, lang fra alle, har en sterk tildragning mot f.eks. kjendiser. De kan være både og gamle og stygge, men tilktreningen kommer av noe anne enn de rent fysiske. En kan tenkes at fattige landsbykvinner i Afrika har noe av de samme følelsene for en hvit mann, som de sjelden ser og oppfatter som noe "stort" og at lysten (eller "engasjementet" som jeg tidligere beskrev det som) i stor grad kommmer av noe av det samme, ikke etnisitet.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...