AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Dere som har brukt bil som innbytte når dere har kjøpt ny bil, har dere opplevd at selger gav dere rimelig, ok pris? Jeg skal kjøpe ny bil i løpet av året, og tenker det virker enklest om jeg samtidig bruker nåværende bil som innbytte som da vil være deler av betalingen for den nye bilen. Har en Renault zoe 2015-modell nå, som varmeanlegget ikke fungerer på, så pris ved evt. innbytte vil ikke være veldig høy. Bare lurer på om forhandlere/selgere som tilbyr innbytte ved kjøp av bil, er ute etter å lure kundene (som jeg har opplevd at bilverksted prøver på i alle fall her i Norge om de kan) eller om de generelt gir en rettferdig, logisk pris? Anonymkode: 32795...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Det kommer helt an på bilen, din er nok ikke verdt så mye, ti år gammel med relativt kort rekkevidde. Feil på varmeapparat kan koste mye å utbedre, så vil tippe at de tilbyr deg type 50-60k maks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Spørsmålet er om forhandler ønsker å ta i innbytte en Renault Zoe 2015 med defekt varmeapparat? Vil trolig variere. Undersøk gjerne med uavhengige verksteder hva det vil koste å reparere varmeapparatet. Det vil gjøre bilen enklere å selge, og trolig vesentlig høyere salgspris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Når jeg skulle kjøpe bruktbil for en del år siden fikk jeg rabatt fordi jeg ikke hadde innbytte. Rabatten tilsvarte omtrent det jeg hadde forventet i innbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Du får aldri en god innbyttepris. Tommelfingerregelen er at forhandler må tjene minst 30000 kr på å videreselge en bil, og mesteparten av det kommer selvsagt ut av din lomme. Nå er en juglete Zoe ikke akkurat en verdikonge, så litt fra eller til her har ikke så mye å si, kanskje? Bilen vil med stor sannsynlighet gå til Polen og siden til Ukraina. Svært mange gamle elbiler går den veien da strøm er mer pålitelig enn drivstoff i krigen der nede - mange har skaffa seg solceller. Anonymkode: 2da93...4a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå