AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Og i såfall hvor handler dere? Forrige graviditet var jeg ikke så stor som jeg er nå (31 uker) før ved termin. Brukte for det meste gravidklær i str M og L. Nå kom magen ekstremt tidlig og i tillegg har jeg allerede gått opp 20 kilo. Føler gravidtights i XL/XXL begynner å bli stramme, så skjønner ikke hvordan det skal bli fremover. Kjøpte en gravidbukse fra Only i str XXL og den var vanskelig å få over magen, så ble retur. Er ikke glad i kjoler dessverre.. Føles helt håpløst ut 🥹 Anonymkode: 6b424...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Jeg syntes det var vanskelig å finne noe komfortabelt, men husker jeg bestilte en del fra zalando Anonymkode: 0598a...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg syntes det var vanskelig å finne noe komfortabelt, men husker jeg bestilte en del fra zalando Anonymkode: 0598a...1b8 Skal se om jeg finner noe mer der. Anonymkode: 6b424...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Mener å huske at størrelsen i kjedebutikkene var utrolig små. Jeg er 176 cm, hadde bmi på 20 før graviditeten og gikk opp ca 15 kg under graviditeten. Jeg var abdolutt ikke diger. HM sine gravidbukser var altfor små rundt halvveis.. Handlet litt tunikaer og bukser fra mamalicious istedet. Anonymkode: d5b2a...540 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Fant en dag ut at jeg har mange plagg fra mamalicious. Ser på nettsiden at de har store str. Anonymkode: 05301...437 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Zizzi har gravidklær i store størrelser, som funker særlig godt hvis man er litt høy i tillegg. Anonymkode: 7c7b9...2e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden Eg brukte bonprix. Eg var ENORM mot slutten. Enig med deg at ting fort vart for smått. Anonymkode: 02113...2f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Mener å huske at størrelsen i kjedebutikkene var utrolig små. Jeg er 176 cm, hadde bmi på 20 før graviditeten og gikk opp ca 15 kg under graviditeten. Jeg var abdolutt ikke diger. HM sine gravidbukser var altfor små rundt halvveis.. Handlet litt tunikaer og bukser fra mamalicious istedet. Anonymkode: d5b2a...540 Jeg er bare 2 cm lavere enn deg og hadde også BMI på 20 før graviditet, brukte mammaklær str. s hele veien i mine graviditeter... Må ha noe med magestørrelsen og generelt kroppsfasongen å gjøre også? Jeg ser du skriver at du ikke er så glad i kjoler, TS, men har du prøvd? Finnes lite som er mer behagelig å gå i enn litt løse mammakjoler, spør du meg... Anonymkode: f9ae7...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå