AnonymBruker Skrevet 2. mars #1 Del Skrevet 2. mars Når jeg og kanskje mange menn som er singel blir oppmerksom på pene jenter som vi ser, så blir fellen er at vi fantasere oss selv som typen dems. Men den dagen når vi helt uventet møter drømmedama og kommer i kjemi med henne, så blir hun ikke sånn som vi har forventet oss i det hele tatt? Ikke bare utseendemessig, men yrket, personlighet osv. Anonymkode: 66723...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 2. mars #2 Del Skrevet 2. mars Dette er vel det samme for begge kjønn. Man har en liste over kvaliteter man liker, men det blir ikke følelser og forelskelse basert på antall avkrysninger på denne listen. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #3 Del Skrevet 2. mars Er jo slik forelskelse og kjærlighet er, hvis ikke så er det jo bare tiltrekning basert på utseendet og det kommer man faktisk ikke så lang med i et skikkelig forhold. Anonymkode: ae128...e63 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #4 Del Skrevet 2. mars Ingenting blir sånn man forventer seg! Hadde folk forstått dette, hadde verden vært mye bedre å leve i!! En drøm er nettopp det - en drøm! Vi kan drømme og fantasere, men…. Ikke ha så høye forventninger og krav! Bare vent og se, mange blir lykkeligere da 😊 Anonymkode: 7a01e...da7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #5 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Når jeg og kanskje mange menn som er singel blir oppmerksom på pene jenter som vi ser, så blir fellen er at vi fantasere oss selv som typen dems. Men den dagen når vi helt uventet møter drømmedama og kommer i kjemi med henne, så blir hun ikke sånn som vi har forventet oss i det hele tatt? Ikke bare utseendemessig, men yrket, personlighet osv. Anonymkode: 66723...7f5 Vel…ingenting i livet blir sånn du hadde tenkt deg Just saying! Drømmedama inkludert Anonymkode: d351e...ca3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 2. mars #6 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Når jeg og kanskje mange menn som er singel blir oppmerksom på pene jenter som vi ser, så blir fellen er at vi fantasere oss selv som typen dems. Men den dagen når vi helt uventet møter drømmedama og kommer i kjemi med henne, så blir hun ikke sånn som vi har forventet oss i det hele tatt? Ikke bare utseendemessig, men yrket, personlighet osv. Anonymkode: 66723...7f5 Jeg er litt skyldig i denne! Som nysingel så jeg ei dame som så helt fantastisk ut. Og så bygde jeg meg det luftslottet av tanker og forventninger om hvordan hun oppførte seg og hvilke verdier hun hadde. Etter en stund fikk jeg erfare at dette ikke stemte. Når jeg ser tilbake tar jeg det med et smil. Med de forutsetningene jeg hadde rett etter slutten på et 16 års langt forhold var det lett å tolke ting annerledes. Jeg ville nok ikke så ukritisk tilegnet henne alle egenskapene jeg ser etter i ei dame om jeg møtte henne nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #7 Del Skrevet 3. mars Jeg kjenner absolutt ingen som endte opp med partner som var lik det de skisserte som singel. Selv skulle jeg ha en mann med noenlunde lik oppvekst som meg, og noenlunde lik familie, han skulle like å gå i fjellet både sommer og vinter, være økonomisk og fornuftig, helst være handy, samt være veldig maskulin. Min kjære er noenlunde motsatte av alt dette, helt komplett ulik dette, men det var i ham jeg fant ekte kjærlighet, så ham ble det, og det er jeg glad for. Så er det jo fint at han ble iallefall økonomisk og fornuftig etterhvert. 😉 Det er nok ikke bare single menn som spinner drømmer om et ideal som kanskje ikke ligner den man treffer. Idealet er ofte ikke nødvendig heller, men selvfølgelig normalt å drømme om noe perfekt. Hadde vært litt rart å fantasere om noe man ikke tror er det man ønsker. Anonymkode: 17bbe...92d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #8 Del Skrevet 3. mars Ingenting i livet blir som man tror. Men det kam bli bra fordet. Anonymkode: ebfbb...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå