Gå til innhold

Hvorfor forteller han ikke han har barn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dater en mann, og han forteller meg ikke han har et barn, vi har datet siden starten av desember. Vi har kun fått møttes en gang i uken. Og noen ganger ha måtte ventet et par uker mellom, pga passet dårlig og jeg har vært litt mer som at helger kun passer pga mye jobbing men har blitt bedre på det her. Vi har det kjempe koselig sammen ellers men ser hverandre egt veldig lite og vi bor i samme by!!! 

Men, han forteller ikke han har et barn fra tidligere forhold? 

Anonymkode: 083be...d3e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg fant ut av det. Og jeg er sikker på det er hans barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er fordi massevis av selvopptatte og nysingle 40+ damer sier det «er ferdig med barn», skal aldri date noen med små barn etc etc. 

Klart vi skjuler vi har barn da, harver over deg noen ganger, og går videre til vi finner ei som aksepterer oss som vi er - med barn 😘

Anonymkode: a0d9e...e86

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er rart. Barn er viktig og hvis man dater noen seriøst vil man sees ofte og fortelle at man har barn. En gang i uka i tre måneder er sjelden. Jeg skjønner ikke hvordan det skal utvikle seg når du holdes så på avstand.

Anonymkode: 116b9...398

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er fordi massevis av selvopptatte og nysingle 40+ damer sier det «er ferdig med barn», skal aldri date noen med små barn etc etc. 

Klart vi skjuler vi har barn da, harver over deg noen ganger, og går videre til vi finner ei som aksepterer oss som vi er - med barn 😘

Jeg synes alltid det er så rart når noen som har barn skriver i profilen at de er "ferdig med barn". Skjønner jo hva de mener, men ærlig talt, det er ser rimelig rart ut.

Anonymkode: 12631...cd4

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har egt ikke noe imot han har et barn fra før, men burde kanskje sagt det? Jeg har jo ikke barn selv og har hørt mye negativt om dette om du ikke har barn fra før av. Men så får jeg jo bare prøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er rart. Barn er viktig og hvis man dater noen seriøst vil man sees ofte og fortelle at man har barn. En gang i uka i tre måneder er sjelden. Jeg skjønner ikke hvordan det skal utvikle seg når du holdes så på avstand.

Anonymkode: 116b9...398

Ja, han prøver å bli bedre da. Vi får bare se fremover. Om vi sees oftere eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes alltid det er så rart når noen som har barn skriver i profilen at de er "ferdig med barn". Skjønner jo hva de mener, men ærlig talt, det er ser rimelig rart ut.

Anonymkode: 12631...cd4

Jeg skrev det da jeg var i 30-åra for at menn skulle vite at jeg ikke ønsket flere barn enn det ene jeg har. For da trengte de ikke like profilen min dersom de ønsket seg barn 😊 Men nå er jeg 41, så toget er gått uansett 😄

Anonymkode: 6ba2a...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det ville vært utrolig negativt om en date ikke fortalte om barn. Hva slags forelder er han egentlig? 

At jeg er mor er en stor del av meg. Å ikke snakke litt om denne delen av livet mitt ville vært sært. Trenger ikke tyte ørene fulle om barn, men jeg kan ikke forstå hvordan foreldreskap ikke skulle dukke opp. 

Så det her hadde jeg vært skeptisk til. Har han ikke samvær med eget barn?

Anonymkode: af9ff...1f4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker at han ikke ser for seg at det skal bli noe seriøst mellom dere, og derfor føler at han ikke trenger å si det.

Anonymkode: 49042...96f

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde ikke brydd meg om grunnen. Ingen er god nok. Dump 

Anonymkode: 2c458...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde blitt skuffa, og tenkt at han ikke er ute etter noe seriøst med meg. Med kjæresten som jeg har nå, fortalte han meg om barnet sitt i første samtale på chat.

Barnet hans er en del av livet hans, og han prater ofte om barnet sitt (også i tidlig datingfase).  Det hadde vært merkelig om han ikke hadde pratet om barnet sitt eller ikke sagt noe om livet til han og barnet etter noen ukers dating.

Det vil jo si at han du dater nå enten lyver om hva han gjør i hverdagen eller at han nesten ikke treffer barnet sitt (det er et rødt flagg)

Anonymkode: d1f13...ffa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han vet at barn er en dealbreaker for mange. 

Anonymkode: eb441...bef

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har egt ikke noe imot han har et barn fra før, men burde kanskje sagt det? Jeg har jo ikke barn selv og har hørt mye negativt om dette om du ikke har barn fra før av. Men så får jeg jo bare prøve. 

Du har ikke spurt om han har barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dater en mann, og han forteller meg ikke han har et barn, vi har datet siden starten av desember. Vi har kun fått møttes en gang i uken. Og noen ganger ha måtte ventet et par uker mellom, pga passet dårlig og jeg har vært litt mer som at helger kun passer pga mye jobbing men har blitt bedre på det her. Vi har det kjempe koselig sammen ellers men ser hverandre egt veldig lite og vi bor i samme by!!! 

Men, han forteller ikke han har et barn fra tidligere forhold? 

Kan det hende dere egentlig står på helt forskjellige steder i forhold til hva dere er ute etter? Min erfaring er at menn som ikke faktisk ønsker noe seriøst og langvarig utelater informasjon om seg selv, og holder kanskje den andre litt på avstand(som å styre hvor ofte man møtes, og ikke møtes så ofte) sånn at de kan styre skuta. Erfaringsmessig kan de fint også uttrykke at de er ute etter noe seriøst selv om de ikke er det... 

Men på 3 hele måneder, har ikke familie eller eventuelle fremtidsplaner, om man er interessert i å få barn og så videre kommet opp i samtaleemnene? Kanskje man ikke så ofte spør direkte om den andre har barn, men om samtalen om barn og fremtidige ønsker kommer opp er jo dette naturlige ting å ta opp. Men om dere ikke har vært innom temaene engang så tenker jeg at det ikke er så rart at det ikke har kommet opp. Delvis fordi temaet bare ikke har kommet opp, og delvis fordi jeg tenker at når man har datet i 3 måneder så er det naturlig å prate om slikt eller iallefall gi beskjed om at man har barn. Iallefall om man leter etter noe seriøst.

Anonymkode: 56018...5cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Kan det hende dere egentlig står på helt forskjellige steder i forhold til hva dere er ute etter? Min erfaring er at menn som ikke faktisk ønsker noe seriøst og langvarig utelater informasjon om seg selv, og holder kanskje den andre litt på avstand(som å styre hvor ofte man møtes, og ikke møtes så ofte) sånn at de kan styre skuta. Erfaringsmessig kan de fint også uttrykke at de er ute etter noe seriøst selv om de ikke er det... 

Men på 3 hele måneder, har ikke familie eller eventuelle fremtidsplaner, om man er interessert i å få barn og så videre kommet opp i samtaleemnene? Kanskje man ikke så ofte spør direkte om den andre har barn, men om samtalen om barn og fremtidige ønsker kommer opp er jo dette naturlige ting å ta opp. Men om dere ikke har vært innom temaene engang så tenker jeg at det ikke er så rart at det ikke har kommet opp. Delvis fordi temaet bare ikke har kommet opp, og delvis fordi jeg tenker at når man har datet i 3 måneder så er det naturlig å prate om slikt eller iallefall gi beskjed om at man har barn. Iallefall om man leter etter noe seriøst.

Men han har vært veldig ivrig etter meg. Så forstår ikke. Jeg har ikke spurt om han har barn da, så kanskje jeg burde spurt, han deler masse informasjon om seg og gir meg masse komplimenter, koser osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Men aldro nevnt han har barn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men han har vært veldig ivrig etter meg. Så forstår ikke. Jeg har ikke spurt om han har barn da, så kanskje jeg burde spurt, han deler masse informasjon om seg og gir meg masse komplimenter, koser osv.

Har dere i det hele tatt snakket om hva dere er ute etter?

Anonymkode: 49042...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...