Gå til innhold

Festbord i rosa?

Gjest Gjest_Julibrud_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet

Bare et lite tips til dere som skal dekke bryllupsbordet i rosa, og ikke har bestemt dere for type lys enda. Se på side 20 i katalogen fra Skeidar som er i posten i disse dager. (Jeg fikk i dag) Nydelige lys som jeg tror noen vil synes er perfekte. Den ene er et høyt, tynt glass med rosa stearin, og en stilk med roser som snirkler seg på utsiden. Litt for søtt for min egen del da, men kanskje det passer for noen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fruktkake
Skrevet
Bare et lite tips til dere som skal dekke bryllupsbordet i rosa, og ikke har bestemt dere for type lys enda. Se på side 20 i katalogen fra Skeidar som er i posten i disse dager. (Jeg fikk i dag) Nydelige lys som jeg tror noen vil synes er perfekte. Den ene er et høyt, tynt glass med rosa stearin, og en stilk med roser som snirkler seg på utsiden. Litt for søtt for min egen del da, men kanskje det passer for noen?

Takk for tips! På Skeidars hjemmeside kan man også se dette vidunderet av et lys. Men 99,50? Er det prisen? Må nok ha en 10-12 stk, og det blir i det dyreste laget.

Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet

Åja, var redd for det. Så ikke noen pris i katalogen, jeg. Da blir det tips for de med rosa festbord og penger i lommeboka da:)

Skrevet

Så ikke noen pris på nettsidene heller jeg, hvor fant du den?

Stilige, kanskje de har sånne i en annen farge også.... *håper*

Skrevet
Takk for tips! På Skeidars hjemmeside kan man også se dette vidunderet av et lys. Men 99,50? Er det prisen? Må nok ha en 10-12 stk, og det blir i det dyreste laget.

Hvor på skeidars hjemmeside? finner det ikke jeg.

Skrevet

Jeg lette og uten å finne noenting på Skeidar.....

Gjest Marililja - ikke innlogget
Skrevet

Katalogen de var i ligger jo på skeidars forside. Jeg lastet den ned, og scrollet ned til side 20. Der var de.

Skrevet

Aha...smart takk!

Jeg syns de var kjempe søte...selvom jeg likte det lave greie glasset bedre enn det tynne høye...

Men jeg skal jo ikke dekorere bord da så....

Gjest Gjest_Bire67_*
Skrevet
:bryllup: De var kjempe fine.. Tror jeg kjøper noen slike.. :heiajente: Har fargene Gull-rosa og ivory.. Bire

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...