AnonymBruker Skrevet 2. mars #1 Del Skrevet 2. mars Altså, man må jo noen kg ned for at det skal vises. 3 kg regner jeg med er for lite. Men hva med 5 kg eller 7kg mellom hver gang? Anonymkode: d3d6c...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #2 Del Skrevet 2. mars Om du trener, kan du oppleve å bli smalere uten at du umiddelbart ser noe særlig endring i vekt. Da kan måling være nyttig som bekreftelse på at noe skjer selv om vekten ser ut til å stå stille. Så det kommer an på hva du skal bruke målene til. Anonymkode: 6a367...5a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #3 Del Skrevet 2. mars Jeg måler en gang per uke. Jeg trener styrke og prøver å gå ned et par kilo. Jeg forventer ikke at det endrer seg hver uke, men jeg synes det er god data å ha. Vekta varierte med 5kg forrige måned, mens omkretsen varierte med 1cm på midje/hofte. Anonymkode: b4628...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #4 Del Skrevet 2. mars Jeg måler rundt midjen. For hvert kg ned, så minker det en cm rundt midjen. Dessverre gjelder det også motsatt. 1 kg opp er en cm økning. Dette stemmer veldig. Jeg bruker å variere vekten mellom 60 kg og 67 kg. Kvinne 166 cm høy. Anonymkode: 9d324...e92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 2. mars #5 Del Skrevet 2. mars Jeg måler en gang i uken. Ser forskjell fra uke til uke, men det varierer hvor på kroppen jeg ser mest minking. Noen ganger er det mest rundt magen, mens andre ganger er det mest rundt hoftene. Det har hendt at jeg har blitt litt oppgitt fordi målet rundt livvidden har stått stille et par uker, men da har jeg til gjengjeld minket andre steder på kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #6 Del Skrevet 23. mars Det kommer sikkert an på hvordan kroppen din ellers er sammensatt. Jeg gikk ned 15 kg i vekt (95-80), og da minket midjemålet mitt ca 28 cm (109-81). Så nesten det dobbelte i cm som antall kilo. Nå har jeg en figur med litt ekstra på hofter og lår, men alltid hadd synlig midje. Anonymkode: d489c...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå