Gå til innhold

Hvor kan man som voksen gå ut for å danse i Oslo (eller andre steder)?

Granca4eva.

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette handler om akkurat ''singelliv og dating'', men jeg fant ikke noe mer passende underforum.

Jeg elsker å danse, helst til hip-hop, RnB og dance. Altså diskotekmusikk. Finnes det noe sånne steder for oss som er godt voksne i Oslo? Eller er jeg faktisk nødt til å dra utenlands?

Endret av Granca4eva.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Granca4eva. skrev (16 minutter siden):

Vet ikke om dette handler om akkurat ''singelliv og dating'', men jeg fant ikke noe mer passende underforum.

Jeg elsker å danse, helst til hip-hop, RnB og dance. Altså diskotekmusikk. Finnes det noe sånne steder for oss som er godt voksne i Oslo? Eller er jeg faktisk nødt til å dra utenlands?

Er det krise om folka rundt deg er yngre? 

Anonymkode: ef09f...3f6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så dårlig stelt med diskotek med høyere aldersgrense enn noen-og-tjue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Steder jeg har danset og ikke vært eneste voksne: Eilefs, Old Irish Pub på Majorstua, Johns, Sir Winston pianobar, nye Scotsman.

Anonymkode: 98a65...686

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Steder jeg har danset og ikke vært eneste voksne: Eilefs, Old Irish Pub på Majorstua, Johns, Sir Winston pianobar, nye Scotsman.

Kanskje det er håp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Granca4eva. skrev (13 minutter siden):

Kanskje det er håp...

Det kan variere litt, plutselig er det en kveld med mange unge mennester, men generelt er dte litt mer blandet enn på de typiske ungdomsstedene i hvert fall. Blå tror jeg også har en del dansekvelder, men aner ikke hvilken alder som bruker å gå der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...