Granca4eva. Skrevet søndag kl 12:14 #1 Del Skrevet søndag kl 12:14 (endret) Vet ikke om dette handler om akkurat ''singelliv og dating'', men jeg fant ikke noe mer passende underforum. Jeg elsker å danse, helst til hip-hop, RnB og dance. Altså diskotekmusikk. Finnes det noe sånne steder for oss som er godt voksne i Oslo? Eller er jeg faktisk nødt til å dra utenlands? Endret i går, 00:46 av Granca4eva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:31 #2 Del Skrevet søndag kl 12:31 Granca4eva. skrev (16 minutter siden): Vet ikke om dette handler om akkurat ''singelliv og dating'', men jeg fant ikke noe mer passende underforum. Jeg elsker å danse, helst til hip-hop, RnB og dance. Altså diskotekmusikk. Finnes det noe sånne steder for oss som er godt voksne i Oslo? Eller er jeg faktisk nødt til å dra utenlands? Er det krise om folka rundt deg er yngre? Anonymkode: ef09f...3f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granca4eva. Skrevet søndag kl 13:51 Forfatter #3 Del Skrevet søndag kl 13:51 Neida. Bare jeg ikke er den eneste ''voksne'' der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granca4eva. Skrevet 5 timer siden Forfatter #4 Del Skrevet 5 timer siden Er det virkelig så dårlig stelt med diskotek med høyere aldersgrense enn noen-og-tjue? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Steder jeg har danset og ikke vært eneste voksne: Eilefs, Old Irish Pub på Majorstua, Johns, Sir Winston pianobar, nye Scotsman. Anonymkode: 98a65...686 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Eilefs ja😁🤣 Anonymkode: 0efeb...7bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granca4eva. Skrevet 2 timer siden Forfatter #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Steder jeg har danset og ikke vært eneste voksne: Eilefs, Old Irish Pub på Majorstua, Johns, Sir Winston pianobar, nye Scotsman. Anonymkode: 98a65...686 Kanskje det er håp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Granca4eva. skrev (13 minutter siden): Kanskje det er håp... Det kan variere litt, plutselig er det en kveld med mange unge mennester, men generelt er dte litt mer blandet enn på de typiske ungdomsstedene i hvert fall. Blå tror jeg også har en del dansekvelder, men aner ikke hvilken alder som bruker å gå der. Anonymkode: 98a65...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Danskebåten? Anonymkode: 0efeb...7bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå