AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #21 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er sykepleier, og av helsemessige årsaker klarer jeg ikke å jobbe mer enn 80% stilling. har utbetalt 28 000,- i mnd. Husleie blir på 8000,- i mnd + strøm. Har bil som vil koste meg 3000,- i mnd. Har en liten gutt på 4 år son jeg konmer til å ha mest, får derfor overgangsstønad. Noen i liknende situasjon som kan berolige meg med at dette går bra? Anonymkode: 530a4...445 Har 2 barn 100% da far ombestemte seg om å være pappa. Leier for 10k igjen mnd. Får utbetalt 36 000 samlet og vi sparer 4000 i mnd. Men har mindre utgifter på bil enn deg. Har ikke billån. Anonymkode: 8a855...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #22 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det sånn at sykepleiere ikke kan regne? Anonymkode: 70493...65e Iblant trenger man bekreftelse fra flere for å føle seg litt tryggere i en livskrise. Anonymkode: 8a855...26b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #23 Del Skrevet 11 timer siden Utbetalt 29000kr. Betaler 17000 i boliglån/felleskost. Strøm kommer i tillegg. Ett barn og hund. Det går, men er trangt. Du har flere støtteordninger å lene deg på. Anonymkode: 7d590...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 10 timer siden #24 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun får jo dobbel barnetrygd for hun har ett barn. Anonymkode: 6522e...cd7 Ekstra barnetrygd er et fast beløp ikke nøvdendigvis dobbel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå