AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #81 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for info! Den ser jeg. Ønsker ikke komme ut med mer detaljer om min hund, utenom at foreldrene er renraset fra sin rase, og ikke blanding og oppdretter er noen. Jeg er oppvokst med og har selv hatt renraset hund tidligere. De er større raser enn den jeg har nå. Anonymkode: df9d0...676 *oppdretter er norsk skulle det stå Anonymkode: df9d0...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 22 timer siden #82 Del Skrevet 22 timer siden Jeg bryr meg ikke et kvekk om hunder, men henger i tråden bare for å lese TS sine unnvikende, og stadig mer klikkende, svar... 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #83 Del Skrevet 22 timer siden Hadde de hysteriske damene her vært like nøye med sine egne partnere. Anonymkode: 173b2...2a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #84 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde de hysteriske damene her vært like nøye med sine egne partnere. Anonymkode: 173b2...2a8 I LOVEIT!!! 🤣🤣❤️Beste svaret til nå!! Anonymkode: df9d0...676 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #85 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hadde de hysteriske damene her vært like nøye med sine egne partnere. Anonymkode: 173b2...2a8 Enig! 👏🏻👏🏻👏🏻 😂😂 Anonymkode: e3562...40a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #86 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ja helt merkelig. Bare fordi det er en blandingshund betyr ikke at det er en dårlig hund eller at man bare er ute etter å tjene penger. Jeg er fullstendig i mot «bakgårdsavl» hvor man krysser to random hunder bare fordi de er søte, bare så det er sagt. Men om begge foreldredyrene er nøye sjekket (og helst foreldrene deres igjen også så klart) og man har en fornuftig tanke bak avlen så kan dette være like bra om ikke bedre enn raseavl. Hvorfor i alle dager folk ønsker å avle på og forsvare avl på f.eks fransk bulldog eller mops er et stort mysterium for meg. Det er jo reinspikka dyreplageri! Heller blandingsavl enn avl på individer som garantert gir helseproblemer, men dette er tydeligvis ikke så farlig siden det er reinraset 🤷♀️ Anonymkode: d335b...ba0 Du tror at de som ikke støtter blandingsavl, syns avl på usunne raser er tipp topp? Det fins vel en håndfull raser jeg personlig ville hatt, det betyr ikke at jeg støtter blandingsavl uten mål og mening utover at min hund er søt. Anonymkode: 53493...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #87 Del Skrevet 41 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du tror at de som ikke støtter blandingsavl, syns avl på usunne raser er tipp topp? Det fins vel en håndfull raser jeg personlig ville hatt, det betyr ikke at jeg støtter blandingsavl uten mål og mening utover at min hund er søt. Anonymkode: 53493...0b0 Hvem har planer om blsndingsavl uten mål og melding utover at hunden er søt? Anonymkode: df9d0...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden #88 Del Skrevet 40 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvem har planer om blsndingsavl uten mål og melding utover at hunden er søt? Anonymkode: df9d0...676 *beklager skrivefeil Anonymkode: df9d0...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 6 minutter siden #89 Del Skrevet 6 minutter siden (endret) TS, hvis begge foreldrene til hunden din var renraset, så kan du vel søke dem opp på dogweb og finne ut mye om helsen deres der. Det samme gjør du med hunden den skal parres med. malteser og shi tzu Rasestandard for Malteser: https://www.nkk.no/getfile.php/132417-1731570890/Filer/Rasestandarder - nedlastingssenter/Gruppe 09 - Selskapshunder/Malteser FCI 065.pdf Info om Shis tzu (Jeg klarte ikke å få opp rasestandard når jeg klikket på det) https://www.nkk.no/hunderaser-og-kjop-av-hund/rasevelger/raser/shih-tzu Edit: Jeg glemte dogweb: https://www.dogweb.no/hundedatabase/ Endret 5 minutter siden av Hulderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå