Gå til innhold

Dating og samtale

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg lurer litt på hva dere menn ønsker å prate om på første date? To ting jeg ser går igjen: menn klager over at daten føles som et intervju, men klager også på at dama "bare prater om seg selv og sitt".

Jeg tror mange damer prøver å finne en balanse mellom å spørre om deg og fortelle om seg selv, men for å være helt ærlig er det en del menn som ikke gjør en særlig stor innsats for at samtalen skal flyte.

Så jeg spør dere menn: på en ideell date, hvordan går samtalen? 

Anonymkode: 8d6c7...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ba den var vanskelig. Hva er du ute etter på daten. Et ligg, en venn, en fremtidig mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hmm. 21 år siden sist jeg var på en 1 date. Det var med en jeg kjente litt fra før i tillegg. 
Husker ikke hva vi pratet om😅

Anonymkode: b6673...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Soft mann skrev (På 2.3.2025 den 11.57):

Ba den var vanskelig. Hva er du ute etter på daten. Et ligg, en venn, en fremtidig mann?

Ekspander  

Tenker vel dating generelt. Ikke bare basert på egne erfaringer, men også en del jeg hører fra venner og tråder jeg leser på forumet her. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vell an på hva daten er på utkikk etter vil jeg tro. For min egen del så ville jeg satt pris på at daten var direkte og spurte om meg og mine meninger, ville også satt pris på å selv kunne få direkte svar på hva jeg lurte på om henne. Synes det er greit å kunne finne ut om vi var kompatible med hverandre tidligst mulig. En trenger ikke vite så mye om den andre om en bare er på utkikk etter en flørt osv, men om en leter etter en partner så bør en vel få lov til å stille spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 11.51):

Jeg lurer litt på hva dere menn ønsker å prate om på første date? To ting jeg ser går igjen: menn klager over at daten føles som et intervju, men klager også på at dama "bare prater om seg selv og sitt".

Jeg tror mange damer prøver å finne en balanse mellom å spørre om deg og fortelle om seg selv, men for å være helt ærlig er det en del menn som ikke gjør en særlig stor innsats for at samtalen skal flyte.

Så jeg spør dere menn: på en ideell date, hvordan går samtalen? 

Ekspander  

Morsomt. Alle venninner sier dette om menn, i tillegg opplever menn den samme daten der de har solo-show som fantastisk. 

Anonymkode: 5b64e...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 12.04):

Tenker vel dating generelt. Ikke bare basert på egne erfaringer, men også en del jeg hører fra venner og tråder jeg leser på forumet her. Ts

Ekspander  

Eg ønsker direkt spørsmål, også i forhold til sex, preferanser og ikke minst hva er planen med dette. Det er ingen ting å være flau for. Det er en date der en søker info å kanskje finner at dere har flere fellesnvnere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo naturlig at man snakker om jobben sin, siden det er så stor del av sitt eget liv. Men merker jeg får lite ut av daten og blir lite kjent med selve dama hvis hun vinkler seg inn på "jobbsnakk" stadig. 

Temaer som etter min mening gir bedre grunnlag for kjemi er reiseopplevelser og reiser man drømmer om å få til, hvem man er mest lik av foreldrene sine, mål man ønsker å oppnå, hva slags egenskaper man ser etter i en partner, morsomme historier som hører til temaet man snakker om. 

Anonymkode: 1b4b3...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...