AnonymBruker Skrevet i går, 11:40 #1 Del Skrevet i går, 11:40 Jeg har noen få venner, eller bekjentskaper er det vel mer rette å kalle det. De kjenner ikke hverandre, og er heller ikke samme type mennesker. Jeg savner sånn det å være i en vennegjeng. Å ha flere venninner å reise med, invitere med på ting, flere barn å bli kjent med ettersom vi er i trettiårene, par kvelder. Dere er så heldige dere som har det. Anonymkode: cca14...956 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet i går, 12:08 #2 Del Skrevet i går, 12:08 Jeg har ingen av de tingene du lister opp, men helt nydelige venner og en haug med givende bekjentskaper og så en familie med både nære og fjernere slektninger. Jeg har inntrykket at mange vennepar finner hverandre gjennom barna, samme spedbarngruppe, barnehage eller skoleklasse eller fritidsaktivitet på ungene, så blir nurkene venner og foreldrene etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Ts, har du barn? Er det noen av barnas venners foreldre dere kan bli vennepar/vennefamilie med? Anonymkode: 9aa37...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå