Fremmed fugl Skrevet 8 timer siden #61 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg vil vel ikke si det. Konen er ferdig med sex. Det bestemmer hun selv og ikke noe han får gjort med. Det er ikke noe som skal forhandles om. Hun bestemmer over sitt eget sexliv. På samme måte bestemmer han over sitt eget sexliv. Om han ønsker sex er det opp til han. Men det blir ikke med konen. Jeg skisserte vel egentlig bare alternativene i klartekst for han. Men, han kan jo med rette belære henne litt i at hun tar feil i sine grunnleggende antakelser. Det er selvsagt ingen automatikk i at når man passerer 50 og har vært sammen lenge, så skal man ikke ha sex lenger. At man er ferdig med sånt og at det hører ungdommen til. At hun ønsker å ha det sånn er nå en ting, og for så vidt greit nok. At det er sånn et samliv skal være på generelt grunnlag er ikke riktig. Anonymkode: 61dc1...6b8 Er et alternativ til, at han endrer seg, og med skaper endring i den relasjon som han ønsker å være i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 8 timer siden #62 Del Skrevet 8 timer siden Skjønner godt at det er kjipt å leve i et sånt forhold. Vurdert parterapi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #63 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Skjønner godt din kone. Helt naturlig å miste lysten for ei dame på 45 pluss. Anonymkode: 35f10...85b Hormonene østrogen, progesteron og testosteron synker i den alderen ja. Og minsket sexlyst er en av symptomene man kan oppleve som en konsekvens av det. Men det finnes da hjelp å få - folk må ta ansvar for sin egen seksuelle helse! Jeg sier ikke at det er det som er årssaken til den mangelde sexlysten til konen i hovedinnlegget her. Men at man bare skal godta at når man passerer 45 så er den delen av livet over - det er jeg ikke enig i. Jeg er selv 50, går på hormoner mot symptomer på overgangsalder, og har aldri hatt så bra sexliv som nå. Jeg har vær sammen med mannen min i 25 år, gift i 20 av dem. Vi har 3 barn, der kun den ene fremdeles bor hjemme. Sexlivet vårt har fått en ny vår og jeg har aldri følt meg bedre. Jeg skulle ønske flere kvinner kunne tatt mer asvar for sin egen helse og velvære akkurat i denne fasen av livet. Anonymkode: 17fe3...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #64 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hormonene østrogen, progesteron og testosteron synker i den alderen ja. Og minsket sexlyst er en av symptomene man kan oppleve som en konsekvens av det. Men det finnes da hjelp å få - folk må ta ansvar for sin egen seksuelle helse! Jeg sier ikke at det er det som er årssaken til den mangelde sexlysten til konen i hovedinnlegget her. Men at man bare skal godta at når man passerer 45 så er den delen av livet over - det er jeg ikke enig i. Jeg er selv 50, går på hormoner mot symptomer på overgangsalder, og har aldri hatt så bra sexliv som nå. Jeg har vær sammen med mannen min i 25 år, gift i 20 av dem. Vi har 3 barn, der kun den ene fremdeles bor hjemme. Sexlivet vårt har fått en ny vår og jeg har aldri følt meg bedre. Jeg skulle ønske flere kvinner kunne tatt mer asvar for sin egen helse og velvære akkurat i denne fasen av livet. Anonymkode: 17fe3...5a8 Så ts sin kone skal putte i seg masse hormoner? Ta sprøyter osv for å tilfredstille å få lyst til å suge mannebabyen sin og leke i senga? Syns kona er snill nok som lar han voldta henne frivillig. La dama være i fred, oppdra barna dine og hold deg til dine plikter. Om ts er så desperat etter nærhet så får han finne deg ei leken å ha en affære i smug noe som også er vanlig for å ikke bryte opp familien, men lysten fra sin kone kan ikke ts forlange. Og du som er oppgitt over kvinner som er dritt lei kåte smågutter. Kan det være at du selv gjør alt dette så du ikke skal ende opp uten mann? Desperasjoner gjør de underligste ting med mennesker. Anonymkode: 97065...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #65 Del Skrevet 8 timer siden Nå er jeg ingen ekspert i dette, men har opplevd mye på mine snart 50 år. En ting er pliktsex. Det kan faktisk funke i mange år, men for meg endret alt seg med overgangsalderen. Jeg klarte ikke late som mer. Men elsker mannen min enormt, og vil også forbli singel om det en gang skulle ta slutt. Jeg ønsker ingen andre menn. Aldri egentlig ønsket en mann, men ønsket kjærlighet og nærhet, gode samtaler osv. Ikke sex... ( dette på tross av onani som er mer "få vekk det der" , nesten som å spise når man er sulten) Onani har ingenting med om man elsker å gjøre. Din kone er ærlig med deg, og jeg tror hun mener akkurat hva hun sier. Og da har du valget. Gå eller bli. Dette er hva du får. Alle mennesker kan gjøre det slik, men såklart får man ikke langvarige gode og nære forhold uten kompromisser osv. Men man kan jo bare gå om man ikke ønsker det. Sånn er realiteten! Anonymkode: ea483...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #66 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så ts sin kone skal putte i seg masse hormoner? Ta sprøyter osv for å tilfredstille å få lyst til å suge mannebabyen sin og leke i senga? Syns kona er snill nok som lar han voldta henne frivillig. La dama være i fred, oppdra barna dine og hold deg til dine plikter. Om ts er så desperat etter nærhet så får han finne deg ei leken å ha en affære i smug noe som også er vanlig for å ikke bryte opp familien, men lysten fra sin kone kan ikke ts forlange. Og du som er oppgitt over kvinner som er dritt lei kåte smågutter. Kan det være at du selv gjør alt dette så du ikke skal ende opp uten mann? Desperasjoner gjør de underligste ting med mennesker. Anonymkode: 97065...abe Hva gjør denne damebabyen her inne? Er det en slags Tourette av surt oppgulp, hat og brustne drømmer du må øse ut? Anonymkode: acb91...2e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #67 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hormonene østrogen, progesteron og testosteron synker i den alderen ja. Og minsket sexlyst er en av symptomene man kan oppleve som en konsekvens av det. Men det finnes da hjelp å få - folk må ta ansvar for sin egen seksuelle helse! Jeg sier ikke at det er det som er årssaken til den mangelde sexlysten til konen i hovedinnlegget her. Men at man bare skal godta at når man passerer 45 så er den delen av livet over - det er jeg ikke enig i. Jeg er selv 50, går på hormoner mot symptomer på overgangsalder, og har aldri hatt så bra sexliv som nå. Jeg har vær sammen med mannen min i 25 år, gift i 20 av dem. Vi har 3 barn, der kun den ene fremdeles bor hjemme. Sexlivet vårt har fått en ny vår og jeg har aldri følt meg bedre. Jeg skulle ønske flere kvinner kunne tatt mer asvar for sin egen helse og velvære akkurat i denne fasen av livet. Anonymkode: 17fe3...5a8 Enig, men for å være motivert til det må jo sex være noe å være motivert for. Altså deilig og tilfredsstillende. Ikke noe som er blitt negativt på grunn av mas, furting, press, eller dårlig sex og dårlig stemning. Jeg ivaretar min seksuelle helse godt, og er i samme situasjon som deg etter et langt forhold, men jeg har erfaring med at det seksuelle gikk galt i tidligere forhold. Et sexliv opprettholdes ikke på at det blir negativt. Uansett på hvilken måte det blir noe negativt. En av mine ekser ble lat og egoistisk seksuelt. Det var det sexlivet, og ingen motivasjon til å få lyst igjen heller. En annen eks utleverte meg flere ganger seksuelt til venner. Det var det sexlivet, og ingen motivasjon til å få lyst igjen heller. Det kan være mange slike ting som ødelegger sexlivet, og også motivasjon til å få lyst på mannen igjen. Anonymkode: 539f0...3ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå