AnonymBruker Skrevet 4. mars #21 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men er det fair å kritisere menn for at de sveiper for mange kvinner til høyre? Det er dynamikken i tindermarkedet som gjør at det blir sånn. Menn kan ikke ta seg råd til å være kresne dersom de skal få en eneste match i det hele tatt. Er det ønskelig at det er sånn? Selvfølgelig ikke. Men kjønnsmarkedet har nå alltid vært et ubalansert marked. Menn jakter og kvinner blir jaktet på. Kvinner velger og menn blir valgt. Og datingappene har kraftig forsterket denne underliggende ubalansen. Anonymkode: c4521...e79 Ja, menn ødelegger appen ved dette trekket fordi det er en av årsakene til at kvinner ikke gidder å være der. Aldri i verden om jeg gidder å sveipe meg gjennom tusen likes fra menn som er ute etter tilfeldig sex, når jeg vil ha forhold. Anonymkode: f93e7...329 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #22 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Okey. Er du forresten han, hun eller hen? Ser den at du er særs populær. Fikk du 4 K likes bare etter å vært e nr tur i Oslo, hva gjorde du da, for å få så ufattelig mange likes? Jeg ser selv kun matcher, men ikke likes. Betaler ikke, så ser antall likes, nå 12 stk., men siden jeg ikke betaler, ser jeg ikke hvem. Anonymkode: b490e...415 Jeg gjorde jo ikke noe annet enn å åpne appen mens jeg var der og svare på noen meldinger. Jeg tipper halvparten av de fire tusen var fra Oslo. Resten var fra en radius på 10 mil fra hvor jeg bor. Jeg er dame på 40, med 15 kilo for mye, men ganske søt sånn ellers, ikke slående vakker. Noen vil si jeg holder meg bra for alderen, men jeg har nå noen grå hår og er ikke så opptatt av at de ikke må synes. Hadde en blanding av bilder, alt fra treningsbilder, tur bilder og ett hvor jeg satt i sofaen med håret i tutt og kosegenser. Lite selvhøytidelige bilder. Ikke alle med sminke og ikke alle som jeg poserer veldig tilgjort. Ingen filter. Kanskje jeg fikk så mange likes da jeg er søt og oppleves som oppnåelig for så mange? Jeg vet ikke. Tror det er mer at menn sier ja til alle også siler de bort etterpå om de får flere matcher. Anonymkode: f2653...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 4. mars #23 Del Skrevet 4. mars Jeg er en helt gjennomsnittelig pen/slank kvinne på 43. Fått 4000 likes på 1 mnd. Det bare renner på. 90% av de jeg liker liker meg tilbake. Det et såre enkelt å være kvinne på Tinder sånnsett. Hvis man kun har fått et tosifret antall likes på flere mnd så må man ta en gjennomgang på bildene sine tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 4. mars #24 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, menn ødelegger appen ved dette trekket fordi det er en av årsakene til at kvinner ikke gidder å være der. Aldri i verden om jeg gidder å sveipe meg gjennom tusen likes fra menn som er ute etter tilfeldig sex, når jeg vil ha forhold. Anonymkode: f93e7...329 Er jo ikke sikkert alle likes fra all menn, kun er ute etter sex. Men enig at disse dating appene har litt dårlig rykte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #25 Del Skrevet 4. mars Yoolanda skrev (4 minutter siden): Jeg er en helt gjennomsnittelig pen/slank kvinne på 43. Fått 4000 likes på 1 mnd. Det bare renner på. 90% av de jeg liker liker meg tilbake. Det et såre enkelt å være kvinne på Tinder sånnsett. Hvis man kun har fått et tosifret antall likes på flere mnd så må man ta en gjennomgang på bildene sine tror jeg. Heldig du da, 4 K likes på en måned. Det er akkurat 10 flere enn jeg har fått på ett år. Ha ha. Anonymkode: b490e...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 4. mars #26 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Heldig du da, 4 K likes på en måned. Det er akkurat 10 flere enn jeg har fått på ett år. Har sålangt bare ført til en person jeg har truffet og likt. Og han var egentlig ikke ute etter et forhold. Så jeg vet ikke jeg. Trenger man liksom et så stort utvalg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 5. mars #27 Del Skrevet 5. mars Yoolanda skrev (6 timer siden): Har sålangt bare ført til en person jeg har truffet og likt. Og han var egentlig ikke ute etter et forhold. Så jeg vet ikke jeg. Trenger man liksom et så stort utvalg. Nei, trenger bare 1, hvis han/ hun er den rette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå