AnonymBruker Skrevet i går, 11:34 #1 Del Skrevet i går, 11:34 Neida, jeg har nok ikke knekt den, men ønsker likevel å dele en hypotese jeg har fått og som jeg delte i en annen tråd nylig. Jeg er kvinne som har valgt en del preferanser på tinder (f.eks. Barneønske/hva jeg er ute etter), så mulig at denne fremgangsmåten passer best for dem som ikke lykkes på den måten. Mange skriver her nemlig at de hovedsakelig får opp profiler som ikke passer med deres preferanser. Har tenk følgende. Tinder (mis-)bruker våre preferanser (barneønske, forholdstype, osv) til å vise oss nettopp flest av profiler som IKKE stemmer overens med dem, for å beholde oss som betalende medlemmer. Vi forblir medlem da det ikke er gode alternativer til tinder. Så kanskje en bedre strategi på tinder fremover er å IKKE angi preferanser bortsett fra alder og avstand. Eller eksperimentere med feil preferanser for å forvirre algoritmen. ((Mulig at dette først fungerer etter at man sletter profilen og oppretter en ny etter 3 måneder slik at tinder ikke bruker lagrete brukerdata om oss.)) Verdt å prøve? Anonymkode: f24d0...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:42 #2 Del Skrevet i går, 11:42 Som kvinne trenger du ikke betale. Jeg har funnet to forhold på tinder de siste 5 årene. Null problem. Man må bare være veldig kresen Anonymkode: 15f65...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:43 #3 Del Skrevet i går, 11:43 Jeg hadde forresten fylt ut alt man kunne fylle ut. Og skremte heldigvis mange bort med det (de med andre ønsker enn meg) Men var også endel som tydeligvis ikke leste profilen min Anonymkode: 15f65...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:14 #4 Del Skrevet i går, 12:14 Jeg knekte koden. Var bare å slette profilen og avinstallere appen. Da ble alle problemene borte Anonymkode: b8a0f...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:34 #5 Del Skrevet i går, 12:34 Det hadde vært verdt et forsøk hvis menn sluttet å sveipe alle kvinner til høyre. Menn som er åpne for sex («casual», eller alt annet enn forhold) vil uansett bli pushet frem mer til kvinner siden de åpenbart har ingen planer om å forlate appen, og er dermed Tinders drømmekunde. Anonymkode: f93e7...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Som kvinne trenger du ikke betale. Jeg har funnet to forhold på tinder de siste 5 årene. Null problem. Man må bare være veldig kresen Anonymkode: 15f65...4c8 Tull Anonymkode: 9258d...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Tull Anonymkode: 9258d...37b Hvorfor er det tull? Jeg måtte jo lete gjennom tusenvis (tror jeg) av profiler da. Så det er jo få man passer med, men fant gode menn også Forrige forhold varte i 3 år, nå er jeg i et ganske nytt et. Fant begge på tinder. Kjekke, snille, gode menn begge to Anonymkode: 15f65...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tull Eneste kravet til kvinner på tinder er å ikke være overvektig eller feit. (Mange har bare ansiktsbilder = feit). Alt annet får masse 100-1000 likes uten problemer fra menn Anonymkode: 0cf66...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå