AnonymBruker Skrevet 2. mars #1 Del Skrevet 2. mars Neida, jeg har nok ikke knekt den, men ønsker likevel å dele en hypotese jeg har fått og som jeg delte i en annen tråd nylig. Jeg er kvinne som har valgt en del preferanser på tinder (f.eks. Barneønske/hva jeg er ute etter), så mulig at denne fremgangsmåten passer best for dem som ikke lykkes på den måten. Mange skriver her nemlig at de hovedsakelig får opp profiler som ikke passer med deres preferanser. Har tenk følgende. Tinder (mis-)bruker våre preferanser (barneønske, forholdstype, osv) til å vise oss nettopp flest av profiler som IKKE stemmer overens med dem, for å beholde oss som betalende medlemmer. Vi forblir medlem da det ikke er gode alternativer til tinder. Så kanskje en bedre strategi på tinder fremover er å IKKE angi preferanser bortsett fra alder og avstand. Eller eksperimentere med feil preferanser for å forvirre algoritmen. ((Mulig at dette først fungerer etter at man sletter profilen og oppretter en ny etter 3 måneder slik at tinder ikke bruker lagrete brukerdata om oss.)) Verdt å prøve? Anonymkode: f24d0...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #2 Del Skrevet 2. mars Som kvinne trenger du ikke betale. Jeg har funnet to forhold på tinder de siste 5 årene. Null problem. Man må bare være veldig kresen Anonymkode: 15f65...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #3 Del Skrevet 2. mars Jeg hadde forresten fylt ut alt man kunne fylle ut. Og skremte heldigvis mange bort med det (de med andre ønsker enn meg) Men var også endel som tydeligvis ikke leste profilen min Anonymkode: 15f65...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #4 Del Skrevet 2. mars Jeg knekte koden. Var bare å slette profilen og avinstallere appen. Da ble alle problemene borte Anonymkode: b8a0f...1f7 5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #5 Del Skrevet 2. mars Det hadde vært verdt et forsøk hvis menn sluttet å sveipe alle kvinner til høyre. Menn som er åpne for sex («casual», eller alt annet enn forhold) vil uansett bli pushet frem mer til kvinner siden de åpenbart har ingen planer om å forlate appen, og er dermed Tinders drømmekunde. Anonymkode: f93e7...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #6 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Som kvinne trenger du ikke betale. Jeg har funnet to forhold på tinder de siste 5 årene. Null problem. Man må bare være veldig kresen Anonymkode: 15f65...4c8 Tull Anonymkode: 9258d...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #7 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Tull Anonymkode: 9258d...37b Hvorfor er det tull? Jeg måtte jo lete gjennom tusenvis (tror jeg) av profiler da. Så det er jo få man passer med, men fant gode menn også Forrige forhold varte i 3 år, nå er jeg i et ganske nytt et. Fant begge på tinder. Kjekke, snille, gode menn begge to Anonymkode: 15f65...4c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #8 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tull Eneste kravet til kvinner på tinder er å ikke være overvektig eller feit. (Mange har bare ansiktsbilder = feit). Alt annet får masse 100-1000 likes uten problemer fra menn Anonymkode: 0cf66...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #9 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 12.42): Som kvinne trenger du ikke betale. Jeg har funnet to forhold på tinder de siste 5 årene. Null problem. Man må bare være veldig kresen Anonymkode: 15f65...4c8 Appen er blitt noe helt annet enn den var de fem årene. Bare fra i fjor til i år så har appen og algoritmene forandret seg. Anonymkode: f93e7...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #10 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Appen er blitt noe helt annet enn den var de fem årene. Bare fra i fjor til i år så har appen og algoritmene forandret seg. Anonymkode: f93e7...329 Det nyeste er ganske nytt altså.. brukte noen uker på å finne han Anonymkode: 15f65...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #11 Del Skrevet 3. mars Hvor finner man gode forslag til bio tekst på Tinder? Har forstått det slik at høyde er viktig å ta med. Anonymkode: 1674a...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 3. mars #12 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 12.42): Som kvinne trenger du ikke betale. Jeg har funnet to forhold på tinder de siste 5 årene. Null problem. Man må bare være veldig kresen Anonymkode: 15f65...4c8 Ok, null problem og må være veldig kresen? Er det større sjanse da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #13 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 22.45): Eneste kravet til kvinner på tinder er å ikke være overvektig eller feit. (Mange har bare ansiktsbilder = feit). Alt annet får masse 100-1000 likes uten problemer fra menn Anonymkode: 0cf66...7cb Beklager, jeg er litt feit og har full figur bilder på tinder og får fortsatt flere tusen likes. Menn har ingen krav når de sveiper der det ut som. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Appen er blitt noe helt annet enn den var de fem årene. Bare fra i fjor til i år så har appen og algoritmene forandret seg. Anonymkode: f93e7...329 Enig i dette. Er noe som ikke stemmer så godt lengre. Jeg får ufattelig mye folk som bor langt unna, selv om maks grensen er satt så dukker de opp i bunka mi. Det er også merkbart færre likes enn for bare ett år siden. Tror kanskje folk er litt tindertrøtte. Anonymkode: f2653...20d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #14 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Beklager, jeg er litt feit og har full figur bilder på tinder og får fortsatt flere tusen likes. Menn har ingen krav når de sveiper der det ut som. Enig i dette. Er noe som ikke stemmer så godt lengre. Jeg får ufattelig mye folk som bor langt unna, selv om maks grensen er satt så dukker de opp i bunka mi. Det er også merkbart færre likes enn for bare ett år siden. Tror kanskje folk er litt tindertrøtte. Anonymkode: f2653...20d Flere tusen likes, overdrivelse så det holder eller???… Jeg har selv vært på Tinder i ett år og kanskje fått 10 likes. Anonymkode: b490e...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 4. mars #15 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 13.14): Jeg knekte koden. Var bare å slette profilen og avinstallere appen. Da ble alle problemene borte Anonymkode: b8a0f...1f7 Jeg installerte den aldri, men må lytte til endeløse historier fra han ene kameraten min som kaster bort tiden sin på tinder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #16 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Flere tusen likes, overdrivelse så det holder eller???… Jeg har selv vært på Tinder i ett år og kanskje fått 10 likes. Anonymkode: b490e...415 Hvorfor skulle jeg lyve om det? Har ikke flere tusen akkurat nå siden jeg har ryddet, men er jo neeesteb to da, om du legger godviljen til. Den profilen her har jeg hatt det siste halve året. Den jeg hadde for to år siden hadde jeg over 4K likes på, men sikkert halvparten av de var fra Oslo etter ett besøk der så ganske uaktuelt på grunn av avstanden. Anonymkode: f2653...20d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #17 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 13.34): Det hadde vært verdt et forsøk hvis menn sluttet å sveipe alle kvinner til høyre. Menn som er åpne for sex («casual», eller alt annet enn forhold) vil uansett bli pushet frem mer til kvinner siden de åpenbart har ingen planer om å forlate appen, og er dermed Tinders drømmekunde. Anonymkode: f93e7...329 Men er det fair å kritisere menn for at de sveiper for mange kvinner til høyre? Det er dynamikken i tindermarkedet som gjør at det blir sånn. Menn kan ikke ta seg råd til å være kresne dersom de skal få en eneste match i det hele tatt. Er det ønskelig at det er sånn? Selvfølgelig ikke. Men kjønnsmarkedet har nå alltid vært et ubalansert marked. Menn jakter og kvinner blir jaktet på. Kvinner velger og menn blir valgt. Og datingappene har kraftig forsterket denne underliggende ubalansen. Anonymkode: c4521...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #18 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor skulle jeg lyve om det? Har ikke flere tusen akkurat nå siden jeg har ryddet, men er jo neeesteb to da, om du legger godviljen til. Den profilen her har jeg hatt det siste halve året. Den jeg hadde for to år siden hadde jeg over 4K likes på, men sikkert halvparten av de var fra Oslo etter ett besøk der så ganske uaktuelt på grunn av avstanden. Anonymkode: f2653...20d Okey. Er du forresten han, hun eller hen? Ser den at du er særs populær. Fikk du 4 K likes bare etter å vært e nr tur i Oslo, hva gjorde du da, for å få så ufattelig mange likes? Jeg ser selv kun matcher, men ikke likes. Betaler ikke, så ser antall likes, nå 12 stk., men siden jeg ikke betaler, ser jeg ikke hvem. Anonymkode: b490e...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #19 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvor finner man gode forslag til bio tekst på Tinder? Har forstått det slik at høyde er viktig å ta med. Anonymkode: 1674a...10f Ikke i bioen. Det er bare flaut Anonymkode: 15f65...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #20 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Flere tusen likes, overdrivelse så det holder eller???… Jeg har selv vært på Tinder i ett år og kanskje fått 10 likes. Anonymkode: b490e...415 Jeg fikk 6k på noen mnd. kvinner får sykt mange likes. Anonymkode: 15f65...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå