AnonymBruker Skrevet 2. mars #1 Del Skrevet 2. mars Jeg blir gal av denne letingen 😂 jeg ser etter en restaurant i bergen omerådet som er virkelig verdt å besøke en lørdagskveld. Kanskje litt spennende meny, rolig koslig sted. (Asså et sted hvor vi ikke må skrike til hverandre) ønsker gjerne en opplevelse, enten atmosfære, mat eller service som er litt ekstra kanskje. Er ikke så veldig glad i sjø mat. Har bil så kan kjøre litt. Betaler gjerne litt ekstra. Men ikke overdrevent mye 😅 Ønsker også et forslag på lunsj sted søndag også 🥰 Anonymkode: e72ae...44a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #2 Del Skrevet 2. mars Egon Anonymkode: 885dd...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannepåvannet Skrevet 2. mars #3 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Egon Anonymkode: 885dd...c4c Dette må jo være kødd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannepåvannet Skrevet 2. mars #4 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg blir gal av denne letingen 😂 jeg ser etter en restaurant i bergen omerådet som er virkelig verdt å besøke en lørdagskveld. Kanskje litt spennende meny, rolig koslig sted. (Asså et sted hvor vi ikke må skrike til hverandre) ønsker gjerne en opplevelse, enten atmosfære, mat eller service som er litt ekstra kanskje. Er ikke så veldig glad i sjø mat. Har bil så kan kjøre litt. Betaler gjerne litt ekstra. Men ikke overdrevent mye 😅 Ønsker også et forslag på lunsj sted søndag også 🥰 Anonymkode: e72ae...44a Sjekk ut Pinocchio mat og vin bar for en deilig lørdagskveld i nydelige omgivelser Sjekk ut allmuen for lunsj på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannepåvannet Skrevet 2. mars #5 Del Skrevet 2. mars Sjekk også The Moon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #6 Del Skrevet 2. mars Samboer og jeg hadde en veldig god opplevelse på Engen. Yin yin var også hyggelig. Skal man unne seg litt mer og kan booke bord litt i forveien kan jeg også anbefale Pinocchio. Har også hørt positivt om Bjerck og Bark, men disse har jeg ikke prøvd selv. Anonymkode: d438d...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #7 Del Skrevet 2. mars Le Mathis, Spisekroken, Engen, Varanasi Anonymkode: 0b213...39c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #8 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Egon Anonymkode: 885dd...c4c Å nei, vær så snill! Ikke start nok en Egon-diskusjon her inne Anonymkode: 4d9bd...d37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #9 Del Skrevet 4. mars Marg&bein kan være hyggelig. Det er åpna en vietnamesisk restaurant i Michaels Krohns gate (Mum’s noodle) som matanmelderne både i bt og ba er veldig godt fornøyde med. Havnechefen på Os. Anonymkode: 834a5...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evot_i_skogen Skrevet 4. mars #10 Del Skrevet 4. mars Er ikke så ofte i Bergen, men jeg elsket både maten og stemningen på Allmuen (spiste middag der på en ukedag). Fantastisk god mat og gode servitører. Maten på Cartels latin american bar var også helt nydelig. Begge steder skal jeg tilbake til. Egon er Egon, uavhengig av hvilken by det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #11 Del Skrevet 4. mars Lysverket er fantastisk. Og Moon. Spisekroken. Men høyt prisnivå. Har ellers en lang rekke favoritter, som Cornelius, Fjellskål, Nama...i kategorien sjømat. Men de har mulig også godte alternativer med andre retter? Fløirestauranten har blitt veldig bra, det er en fin opplevelse. Bryggeloftet er tradisjoner, veldig god mat, det kommer litt an på hva du legger i "spennende". Samme med Bryggen Tracteursted. Kjenner noen som elsker Kogi, det kan jo være spesielt om du ikke har prøvd konseptet. Men har reist en del og spist koreansk bbq autentisk flere ganger, lokalet er ellers mindre koselig, og støyende. Amici Miei eller Villani Osteria om du liker italiensk. Men igjen, ikke akkurat superspennende om du har prøvd en del. Anonymkode: 5839b...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå