AnonymBruker Skrevet i går, 11:24 #1 Del Skrevet i går, 11:24 Jeg blir gal av denne letingen 😂 jeg ser etter en restaurant i bergen omerådet som er virkelig verdt å besøke en lørdagskveld. Kanskje litt spennende meny, rolig koslig sted. (Asså et sted hvor vi ikke må skrike til hverandre) ønsker gjerne en opplevelse, enten atmosfære, mat eller service som er litt ekstra kanskje. Er ikke så veldig glad i sjø mat. Har bil så kan kjøre litt. Betaler gjerne litt ekstra. Men ikke overdrevent mye 😅 Ønsker også et forslag på lunsj sted søndag også 🥰 Anonymkode: e72ae...44a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:43 #2 Del Skrevet i går, 13:43 Egon Anonymkode: 885dd...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannepåvannet Skrevet i går, 13:45 #3 Del Skrevet i går, 13:45 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Egon Anonymkode: 885dd...c4c Dette må jo være kødd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannepåvannet Skrevet i går, 13:46 #4 Del Skrevet i går, 13:46 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg blir gal av denne letingen 😂 jeg ser etter en restaurant i bergen omerådet som er virkelig verdt å besøke en lørdagskveld. Kanskje litt spennende meny, rolig koslig sted. (Asså et sted hvor vi ikke må skrike til hverandre) ønsker gjerne en opplevelse, enten atmosfære, mat eller service som er litt ekstra kanskje. Er ikke så veldig glad i sjø mat. Har bil så kan kjøre litt. Betaler gjerne litt ekstra. Men ikke overdrevent mye 😅 Ønsker også et forslag på lunsj sted søndag også 🥰 Anonymkode: e72ae...44a Sjekk ut Pinocchio mat og vin bar for en deilig lørdagskveld i nydelige omgivelser Sjekk ut allmuen for lunsj på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannepåvannet Skrevet i går, 13:47 #5 Del Skrevet i går, 13:47 Sjekk også The Moon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:58 #6 Del Skrevet i går, 13:58 Samboer og jeg hadde en veldig god opplevelse på Engen. Yin yin var også hyggelig. Skal man unne seg litt mer og kan booke bord litt i forveien kan jeg også anbefale Pinocchio. Har også hørt positivt om Bjerck og Bark, men disse har jeg ikke prøvd selv. Anonymkode: d438d...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden Le Mathis, Spisekroken, Engen, Varanasi Anonymkode: 0b213...39c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Egon Anonymkode: 885dd...c4c Å nei, vær så snill! Ikke start nok en Egon-diskusjon her inne Anonymkode: 4d9bd...d37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå