AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Hei, har et.spørsmål. jeg fyller ut fødselinnskrivingen til sykehuset nå før ultralyd. Og det er et spørsmål jeg ikke vet hvordan jeg skal svare på. Jeg hadde en MA, altså jeg dro på ultralyd, fant død unge, og hadde så en kirurgisk abort. Men alternativene er enten spontan aport eller frivillig abort. Hva svarer jeg på den? Det var ikke spontan abort, og det var ihvertfall ikke en frivillig abort... skal jeg bare hoppe over spørsmålet? Anonymkode: c2005...b88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Jeg ville skrevet spontanabort. Har selv hatt medisinsk hjelp på grunn av spontanabort, og tenker at det er noe annet enn å velge å ta abort. Anonymkode: 03690...cea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Tror uansett ikke det har veldig mye å si for sykehuset om det var det ene eller det andre, men da vet de at du har vært gravid før. Anonymkode: 03690...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Jeg har vært gjennom det samme og legen min krysset av for «spontanabort» på helseskjemaet. Gratulerer med ny graviditet 😀 Anonymkode: 3d206...d5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden MA er en type spontanabort. Barnet dør uten at du har valgt det selv. Anonymkode: 9c593...be3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden MA er jo en spontan abort. Altså du gjorde ikke noe for å fremprovosere den = spontan. Anonymkode: 88085...0d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå