AnonymBruker Skrevet i går, 10:05 #1 Del Skrevet i går, 10:05 Har en gammel senior hund som ser og hører dårlig og har litt demens. 14 år. Når burde den slippe? Anonymkode: 15caf...d38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:06 #2 Del Skrevet i går, 10:06 Gå oppfølging av en og samme veterinær til å vurdere situasjonen med deg. En hund som sliter med helsa på denne måten skal jo ha veterinæroppfølging. Anonymkode: 024a0...875 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:11 #3 Del Skrevet i går, 10:11 Hunden elsker tur og er veldig glad i mat. Anonymkode: 15caf...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden Har selv en hund på snart 15. Han hører dårlig, men ellers er det ingenting som tyder på at han har tenkt å trekke inn årene for godt. Fortsatt ivrig på å gå tur, synes fortsatt tisper er spennende (😄), spiser godt, hopper lett inn i bilen og opp i sofa'n. Jeg føler meg veldig heldig som har fått lov til å ha han i livet mitt så lenge ❤️ Og jeg vet selvfølgelig at han ikke vil leve i mange år til. Derfor nyter jeg hver dag jeg har med senior'en min ❤️ Tenkte å ta en sjekk på han snart, for å se om det er noe som evt. må tas tak i. Om man er usikker på om hunden har det bra, så tenker jeg at en tur til veterinær kan være greit. Ofte ser man på hunden sin om den ikke har noe særlig livskvalitet igjen. Og det er vår plikt som dyreeiere og ta de riktige avgjørelsene for dyrene våre ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå